نقش‌آفرینی اودسا آدلون، مایکل ولامیس و تایلر آلوارز در فیلم سینمایی Pools

25 June 2019 - 18:00

سم هایس (Sam Hayes) فیلم سینمایی جدید Pools (برکه ها) با هنرمندی اودسا آدلون (Odessa Adlon)، مایکل ولامیس (Michael Vlamis)، و تایلر آلوارز (Tyler Alvarez) را کارگردانی خواهد کرد. جمی دولان (Jamie Dolan) و آدونیس تونتاس (Adonis Tountas) تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. در ادامه  خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که خود هایس فیلم‌نامه اش را نوشته است به روایت داستان دختری به نام کندی (با بازی آدلون) می‌پردازد که دانشجوی سال دوم دانشکده است. وقتی که در امتحانات آن سال قبول نمی‌شود مجبور به ماندن در مدرسه تابستانی می‌شود. برای گذراندن تابستانش، با گروهی دور هم جمع می‌شوند تا در برکه‌ای در مناطق Bel-Air به خوشگذرانی و تفریح بپردازند. اما با فاش شدن رازها، یک شب سراسر خنده و تفریح به راهی برای خود-شناسی منجر می‌شود.

آدلون اخیرا در سریال Fam (فام) از شبکه CBS در مقابل نینا دابرو (Nina Dobrev) بازی کرده است. به‌علاوه در Nashville (نشویل) هم دوباره به ایفای نقش پرداخته است. ولامیس هم در Roswell, New Mexico (رزول، نیو مکزیکو) که برای فصل دومش تمدید می‌شود حضور داشته است. در حالی‌که آلوارز نیز قرار است در اجرای جدید هولو (Holo) از سریال Veronica Mars (ورونیکا مارس) دوباره در نقش پیشین خود ظاهر شود. این سریال کوتاه هشت- قسمتی در ۲۶ام جولای به روی پرده می‌رود.

فیلم سینمایی Ladyworld (دنیای زن) به تهیه‌کنندگی دولان و باحضور آدلون، مایا هاوک (Maya Hawke)، آنالیز باسو (Annalise Basso)، ریان سیمکینز (Ryan Simpkins) و آریلا بارر (Ariela Barer) نخستین اکران جهانی‌اش در Fantastic Fest در Austin اتفاق افتاد و امتیازش توسط کمپانی Cleopatra Entertainment گرفته شد. این فیلم در ۲ام آگوست اکران خواهد شد که پس از آن هم در ۲۷ام آگوست به صورت VOD و DVD منتشر خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.