کریس ایوانز در گفت‌وگو برای بازیِ دو نقش در یک فیلم!

1 August 2016 - 11:00

کریس ایوانز (Chris Evans) با بازی در نقش Captain America آنچنان شناخته شده است که این دو نفر در نگاه عوام یک نفر هستند. این مسئله کمی کار را برای تصور وی در نقشی غیر از یک ابر قهرمان سخت کرده‌است. اما به نظر این دقیقاً کاری است که وی قصد انجام آن را دارد. اوانز نقش‌آفرینی در قالب شخصیت اصلی فیلم جکیل (Jekyll) یا بهتر بگوییم شخصیت‌های اصلی را بر عهده گرفته‌است.

بر طبق گزارشات ایوانز در گفت‌وگو برای بازی در فیلم جکیل اقتباس سینمایی لاینزگیت برای پرده نقره‌ای از مینی سریال‌های دکتر هو (Doctor Who) و شرلوک (Sherlock) که توسط استیون موفات (Steven Moffat) ساخته میشود است. اصل سریال در سال ۲۰۰۷ پخش شد و بر روی «تام جکمن» (Tom Jackman) آخرین نوه از خاندان دکتر جکیل و رفیق شفیق وی یعنی دکتر هاید تمرکز داشت. با اقتباس از داستان رابرت لوئیس استیونسون فیلم داستان جکمن را دنبال میکند که قصد دارد با استفاده از تکنولوژی مدرن نیمه بد خود را خنثی نگه دارد.

این نقش به نظر کمی پیچیده به نظر می‌رسد اگرچه مطمئنا فضای کافی برای هنرنمایی ایوانز برای بازسازی کامل شخصیت دکتر هاید (Dr. Hyde) از ابتدا وجود خواهد داشت. نویسندگان فیلم چارلز ماندری و آنتونی باگاروزی کسی که سابقه ی نوشتن فیلم‌نامه «آدم‌های خوب» (The Nice Guys) را در کارنامه دارد، خواهند بود.

راسل کرو (Russel Crowe) بازیگر مطرح هالیوودی نیز نقش دکتر جکیل را در فیلم مومیایی (Mummy) ساخته ی الکس کورتزمن ایفا خواهد کرد. از دیگر بازیگران فیلم مومیایی می‌توان به تام کروز اشاره کرد. این فیلم قسمتی از برنامه کمپانی Universal برای ساخت فیلم‌های هیولا محور است. استودیو Universal در تلاش است تا فیم مستقلی نیز برای شخصیت دکتر جکیل و راسل کرو بسازد که مسلما رقابت جالبی با پروژه ایوانز خواهند داشت.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    نمى دونم چرا از کریس ایوانز خوشم نمى یاد. البته فکر کنم بیشترش تقصیر رابطه اش با باکى (وینتر سولجر) باشه که رسماً روى اعصابه. سر فیلم جنگ داخلى نزدیک بود آخرش فیلم رو ول کنم بیام بیرون. البته از قدیم هم با شخصیت بیش از اندازه آمریکایى اش حال نمى کردم.

  • mohammadreza says:

    به هر حال هر کسی یه نظری داره و نظر من هم ۱۸۰ درجه برعکس شماست