مرد عنکبوتی: دور از خانه، حُسن ختام حماسه بی‌نهایت مارول است

25 June 2019 - 21:00

بعد از گذشت یک دهه از حضور فیلم‌های فرنچایزی، بنظر می‌رسید Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) فصل آخر حماسه بی‌نهایت دنیای سینمایی مارول باشد. هر چیزی که طی این ۱۰ سال در این فرنچایز اتفاق افتاده، اتمام همه چیز را منطقی نشان می‌دهد. گرچه، این فیلم پایان حماسه بی‌نهایت نخواهد بود. طبق گفته کوین فایگی (Kevin Feige) مدیر استودیو مارول، همه چیز با Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) تمام می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در پشت صحنه اخیر فیلم، فایگی تلویحا گفته که هنوز تکه‌ای از داستان دنیای مارول باقی‌ مانده است. او گفت که مرد عنکبوتی را در کنار جنگ بی‌نهایت و پایان بازی قرار داده تا پایان حماسه بی‌نهایت باشند.

سال‌ها بود که روی این سه فیلم کار می‌کردیم. آن‌ها فیلم‌هایی هستند که پایان کل حماسه بی‌نهایت دنیای مارول می‌باشند. و وقتی داشتیم روی پایان بازی کار می‌کردیم، فهمیدیم که پایان درست کل حماسه بی‌نهایت، فیلم آخر فاز ۳، باید مرد عنکبوتی: دور از خانه باشد چون – هشدار اسپویل– در پایان Endgame، تونی استارک را از دست می‌دهیم.

رابطه پیتر پارکر و تونی استارک در این پنج فیلم طوری قوی و خاص است که تام هالند در دنیای مارول، اسپایدرمن است و باید می‌دیدیم سفر او به کجا ختم می‌شود و او چطور از سایه الگو خود، تونی استارک، بیرون می‌آید و قهرمان واقعی می‌شود که قرار بوده همیشه باشد. به همین دلیل است که پایان بازی و مرد عنکبوتی: دور از خانه، دو بخش از یک داستان هستند و تا این سری از مرد عنکبوتی تمام نشود، چیزی به پایان نمی‌رسد.

با اینکه پایان بازی، آخرین حضور مارولی برای شخصیت‌هایی همچون تونی استارک و استیو راجرز بود، کل داستان تمام نشده است. بنظر می‌رسد برنامه‌هایی برای آینده دنیای مارول وجود داشته باشد که در آن می‌بینیم چطور پایان بازی بیشتر به گذشته پرداخته است.

منبع: کامیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.