رایان مورفی فیلم پر ستاره Prom را می‌سازد

25 June 2019 - 22:30

هنوز یک سال از قرارداد پنج ساله رایان مورفی (Ryan Murphy) با نتفلیکس نگذشته که بزرگترین فیلم او روی این شبکه می‌رود. به نقل از سایت خبری ددلاین، مورفی اقتباسی از موزیکال نامزد جایزه تونی، The Prom، می‌سازد و ستاره‌های زیادی برای این فیلم جدید خود در اختیار گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مریل استریپ (Meryl Streep) به همراه جیمز کوردن (James Corden)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و آریانا گرانده (Ariana Grande) و آکوافینا (Awkwafina)، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) و اندرو رانلز (Andrew Rannells) بازیگران اصلی فیلم هستند. به گفته منابع خبری، مورفی کارگردانی این اقتباس Broadway را از ماه دسامبر شروع می‌کند تا به فصل جوایز ۲۰۲۰ قبل از پخش برسد.

مورفی این فیلم را به سه فیلم دیگر خود، The Politician و Ratched and Hollywood اضافه می‌کند که دوتا آن مستند و آخری اقتباس فیلمی است. فیلم آخر او The Boys in the Band به کارگردانی جو منتلو (Joe Mantello) بود.

در فیلم Prom، استریپ نقش دی دی آلن، برنده دو بار جایزه تونی را بازی می‌کند، که با بری گلیکمن (با بازی کوردن) سر پروژه موزیکال النور روسولت همکاری کرده است. بعد از اعلام نمرات این کار، آن‌ها با انجی دیکنسون (با بازی کیدمن) و ترنت الیور (با بازی رانلز) از Broadway تصمیم گرفتند حرفه‌شان را احیا کنند. آن‌ها اِما را پیدا کردند، دختر دبیرستانی در ایندانیا که اجازه ندارد با دوستش به مراسم رقص مدرسه برود. بازیگر نقش اما هنوز انتخاب نشده است.

گرانده نقش آلیسا، دختر محبوب PTA، را ایفا می‌کند. آکوافینا ایفاگر نقش خانم شلدن و کی، مدیر مدرسه، هاوکینز، است.

مورفی این فیلم را به همراه الکسیس وودال، بیل داماسک و دوری برینستین می‌سازد. فیلم‌نامه کار را باب مارتین (Bob Martin) و چاد بگولین (Chad Beguelin) نوشته و بوگلین و متیو اسکلار (Matthew Sklar) ترانه‌‌های فیلم و موسیقی را می‌نویسند.

فیلم Prom سال موفق مورفی را کامل می‌کند چون او جایزه گلدن گلوب برای The Assassination of Gianni Versace، جایزه Peabody برای Pose و جایزه تونی برای Boy in the Band را برد.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.