ستاره‌ی فیلم Cold War نقش نیکولا تسلا را در یک اثر زندگی‌نامه‌ای بازی خواهد کرد

26 June 2019 - 12:00

فیلمی از مخترع معروف نیکولا تسلا در حال ساخته شدن است. بر اساس فیلمنامه‌ای از کارگردان Leap Year و تهیه کننده‌ی Girl With a Pearl Earring یعنی آناند تاکر (Anand Tucker)، داستان بر روی آخرین تجربه‌ی بزرگ تسلا تمرکز دارد که در زمان خودش بعنوان یک شکست تلقی می‌شد اما درواقع یک پیروزی بزرگ بوده است. تاکر همچنین کارگردان این فیلم نیز هست. این شخصیت قرار است تا سفر شخصی تسلا را برای رسیدن به جاه طلبی‌های خود با تمام ریسک‌های مالی و امنیتی که دارد، نشان دهد. برای آگاهی از جزئیات خبر با سینما فارس همراه باشید.

Ingenious Media اسپانسر مالی پروژه است و داریا یوویچیچ (Daria Jovicic) تهیه کننده‌ی آن خواهد بود. پیتر تاچ (Peter Touche)، آندریا اسکارسو (Andrea Scarso) و زیمو پاریس (Ximo Paris) تهیه کنندگان اجرایی هستند و Seven Stories از تاکر، دستیار تهیه کنندگی خواهد بود. یوویچیچ و تاکر اخیرا در فیلم‌های The Railway Man، Incendiary و Girl With a Pearl Earring همکاری داشته‌اند.

گروه مستقل فیلم‌سازی UTA فروش فیلم را در شمال آمریکا بر عهده دارد و قرار است فیلمبرداری همین پاییز آغاز شود. بازیگر نامزد جایزه‌ی اسکار و فیلم Cold War «جنگ سرد» یعنی توماس کوت (Tomasz Kot) و کسی که در فیلم‌های زیادی از جمله فیلم علمی تخیلی و هیجان انگیز Warning و سریال World On Fire از BBC بازی کرده است، قرار است در نقش نیکولا تسلا ظاهر شود.

تسلا، مخترع صرب-آمریکایی، در قرن ۱۹ام و اوایل قرن ۲۰ام به خاطر پیشرفت‌هایی که در تولید نیروی برق داشت، شناخته شده است. او همچنین پیشگام ارتباطات بی سیم بود و دستاوردهایش را به افراد مشهور در آزمایشگاه نیویورک نشان می‌داد و در نمایشگاه‌های عمومی سخنرانی می‌کرد.

تاکر گفت:

نیکولا تسلا یکی از روشن‌ترین ذهن‌ها را در قرن بیستم داشت و در زمینه‌های زیادی دنیای مدرن امروز ما را شکل داد، با ماشین‌های الکتریکی، ارتباطات جهانی و اینترنت پر سرعت. او همچنین یک انسان پیچیده و فوق‌العاده بود. توماس یک بازیگر ارزشمند است و هنگامی که من عملکرد خارق العاده‌ی او را در فیلم Cold War دیدم، شکی به ذهنم راه ندادم که او باید نقش تسلا را بازی کند.

یوویچیچ اضافه کرد:

اما همگی از اینکه توماس را داریم هیجان‌زده هستیم. او یک بازیگر عالی برای این نقش است و ما بسیار خوشحالیم که با یکدیگر کار می‌کنیم تا این فیلم‌نامه‌ی بی‌نظیر از آناند را بسازیم.

تسلا در طی سالها فیلم‌نامه‌های زیادی را به خود دیده است. نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) نقش او را در فیلم آلفونسو گومز رجون (Alfonso Gomez-Rejon) به نام The Current War بازی کرد، در حالی که اتان هاک (Ethan Hawke) نقش این مخترع را در فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مایکل آلمریدا (Michael Almereyda) بازی خواهد کرد.

منبع: ددلاین

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.