الیسون شرودر نویسنده‌ی Frozen 2 به فیلم Minecraft نیز پیوست

26 June 2019 - 13:00

فیلم اقتباسی از بازی Minecraft اکنون یک معمار جدید پیدا کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

الیسون شرودر (Allison Schroeder)، کسی که برای نویسندگی فیلم Hidden Figures نامزد جایزه‌ی اسکار شد، قرار است تا فیلمنامه‌ی یک اثر اقتباسی از بازی ویدیویی را برای استودیو برادران وارنر (Warner Bros) بر عهده گیرد. تهیه کنندگان روی لی (Roy Lee)، جان برگ (Mojang) و شرکت توسعه‌ دهنده‌ی بازی موجانگ (Mojang) روی این پروژه کار خواهند کرد.

Minecraft پرفروش‌ترین بازی در بین بازی‌های ایجاد جهان شده است و همگی بلوک‌های ساختمانی آنرا دیده‌ایم. در این بازی، بازیکنان از بین حالت‌های “زنده ماندن” و یا “خلاق بودن” یکی را انتخاب می‌کنند. در حالت زنده ماندن، بازیکنان یک آواتار را انتخاب کرده و آنرا با پر کردن غذا و حفظ جان، زنده نگه  می‌دارند؛ در حالی که باید به دنبال ساخت پناهگاه و جایی که از تهدید زامبی‌ها و عنکبوت‌هایی که جان آنها را کم می‌کند هم باشند. اما در حالت خلاق، بازیکنان می‌توانند آزادانه جهان خود را بسازند و مجبور نیستند جان شخصیت‌هایشان را حفظ کنند.

استودیو برادران وارنر، حقوق این بازی ویدیویی را در سال ۲۰۱۴ کسب کرد. پیتر سولت (Peter Sollett) همچنان کارگردان پروژه است، در حالی که قبلا بازیگر It’s Always Sunny in Philadelphia یعنی راب مک النی (Rob McElhenney) قرار بود تا کارگردان آن باشد. همچنین استیو کارل (Steve Carell) قرار است تا ستاره‌ی این فیلم باشد. گفتنی است که Minecraft هم‌اکنون قرار است تا ۴ مارس سال ۲۰۲۲ اکران گردد.

شرودر فیلمنامه‌ی Hidden Figures را با همکاری تد ملفی (Ted Melfi) نوشت. این درام در سال ۲۰۱۶ اکران شد و در آن تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson)، اوکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer)، ژانل مونا (Janelle Monae) و کوین کاستر (Kevin Costner) بازی می‌کردند. این فیلمنامه افتخارات زیادی از جمله نامزدی جایزه‌ی BAFTA و WGA و نامزدی‌ جایزه‌ی اسکار را کسب کرد.

شرودر همچنین دستیاری نویسندگی فیلم Christopher Robin «کریستوفر رابین» از استودیو دیزنی را در سال ۲۰۱۸ داشت. همچنین در کارنامه‌ی افتخارات او نویسندگی انیمیشن Frozen 2 «یه زده ۲» نیز هست که هم اکنون در مرحله‌ی تولید است و قرار شد که ۲۲ نوامبر اکران شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.