احتمال پیوستن اولیویا کوک و لاکیث استنفیلد به فیلمی محصول دیزنی‌پلاس

26 June 2019 - 16:00

دیزنی حقوق ساخت و انتشار فیلم بدون نامی به نویسندگی کت واسکو (Cat Vasko) را خریداری کرده، که در حال توسعه توسط این استودیو برای پخش در سرویس استریم دیزنی‌پلاس است. سوزان جانسون (Susan Johnson) کارگردان فیلم To All the Boys I’ve Loved Before برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده، که احتمال دارد اولیویا کوک (Olivia Cooke) و لاکیث استنفیلد (LaKeith Stanfield) به زودی به آن بپیوندند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کوک که بیشتر برای بازی در سریال Bates Motel «متل بیتس» شناخته می‌شود، یکی از بازیگران فیلم علمی تخیلی Ready Player One «بازیکن شماره یک، آماده» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) بود و در کمدی تلخ Thoroughbreds «تروبردز» نقش اصلی را بازی کرد. کوک به زودی در فیلم سرقتی A Naked Singularity به جان بویگا (John Boyega) و در فیلم Sound of Metal به ریز احمد (Riz Ahmed) می‌پیوندد، و بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی فیلم عاشقانه‌ی Little Fish «ماهی کوچک» خواهد بود.

استنفیلد پس از درخشش در فیلم مستقل Short Term 12، با نقش‌آفرینی در فیلم‌های Get Out «برو بیرون»، Straight Outta Compton «مستقیم از کامپتن» و سریال Atlanta «آتلانتا» مسیر موفقیت را در پیش گرفت. فیلم‌های بعدی او شامل کمدی رمانتیک The Photograph «عکس» در کنار ایسا رای (Issa Rae)، فیلم اکشن معمایی Knives Out «چاقوها بیرون» در کنار دنیل کریگ (Daniel Craig) و کریس ایوانز (Chris Evans) و فیلم Uncut Gems از برادران سفدی (Safdie) می‌شوند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.