تولید Fast and Furious 9 رسما آغاز شد!

26 June 2019 - 19:30

امروز خوشحالیم که بگوییم فیلمبرداری فیلم بسیار مورد انتظار Fast and Furious 9 «سریع و خشن ۹» رسما آغاز شده است و مانند تمامی پروژه‌هایی که  وین دیزل (Vin Diesel) در آنها حضور دارد، او در اینستاگرامش نیز این خبر را به هوادارانش داد تا بازگشت یک فرانچایز بزرگ را تبریک بگوید. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

دیزل گفت:
وای، وای، وای، وای، وای، باورتان می‌شود؟ ما اولین روز کاری را پشت سر گذاشتیم. این شبیه به یک معجزه است، یک دستاورد سخت، ولی ما بسیار سپاس گزار هستیم. ما از شما، از Universal و از تمامی تیم خوبمان و دست‌اندرکاران بی‌نظیرمان و بازیگران فوق‌العاده‌مان ممنونیم. بیش از همه، از جهانی ممنونیم که دنیای ما از آن اقتباس شده است… باورتان می‌شود؟
مایکل رودریگز (Michelle Rodriguez) دیگر ستاره‌ی فیلم که در ویدیویی که از دیزل پخش شد، در کنار او نشسته بود اضافه کرد:
من قطعا باور می‌کنم.
دیزل در نتیجه‌گیری از حرف‌هایش گفت:
این خیلی جذاب است و ما بسیار خوشحالیم و خیلی دوستتان داریم.

اما خبر بعدی که باید به شما بگوییم این است که نهمین فیلم این فرانچایز، شامل دواین جانسون (Dwayne Johnson) یا همان راک (The Rock) نمی‌شود، چرا که او درگیر اولین اسپین آف از این فرانچایز یعنی Hobbs & Shaw «هابز و شاو» است، اما نکته‌ی قابل توجه دیگر که احتمالا آنرا می‌دانید این است که فیلم جان سینا (John Cena) را با خود به همراه دارد.

Fast and Furious 9 در اصل قرار بود تا ۱۹ آپریل روی پرده‌ی سینماها باشد، اما این تاریخ یک سال به تعویق افتاد تا زمان برای ساخت اسپین‌ آف از این مجموعه یعنی Hobbs & Shaw، ایجاد شود. این اسپین آف در دوم اوت اکران می‌شود و تریلرهای هیجان‌انگیزی هم از آن منتشر شده است. لذا Fast and Furious 9 در تاریخ ۲۲ مه سال ۲۰۲۰ با کارگردانی دوباره‌ی جاستین لین (Justin Lin) اکران می‌گردد. جاستین لین کارگردان فیلم سوم تا ششم این فرانچایز بوده است. دن کیسی (Dan Casey) فیلمنامه را بر اساس داستانی از خود لین خواهد نوشت.

شایان ذکر است که تولید فیلم Fast and Furious 9 هم اکنون در حال اجراست.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.