همکاری مجدد آرون پال و برایان کرانستون در Breaking Bad جدید

26 June 2019 - 22:00

ستاره‌های سریال Breaking Bad، برایان کرانستون (Bryan Cranston) و آرون پال (Aaron Paul) تصاویری از دو حیوان خر را در با کپشن “به زودی” در اکانت‌های توییتر خود به اشتراک گذاشته‌اند که خبر از چیز جدیدی به زودی می‌دهد. این بازیگران، والتر وایت و جس پینکمن درام برجسته و برنده چندین جایزه امی شبکه AMC بودند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

پویایی میان این دو بازیگر فوق‌العاده بود؛ در طول سریال جس نزدیک‌ترین چیزی بود که Breaking Bad باید با آن کنار می‌آمد درحالیکه والتر تبدیل به شخصیت مهم تبهکاری شد که عقده حفظ امپراطوری‌اش را داشت.

گرچه این سریال شش سال قبل روی آنتن بود، داستان‌های Albuquerque وینس گیلیگان (Vince Gilligan) همچنان مخاطبین را سرگرم می‌کنند.

اسپین‌آف این سریال، Better Call Saul، چهار فصل کامل پخش شد و فصل پنجم آن سال آینده منتشر می‌شود. جالب‌تر از این، ساخته شدن فیلم Breaking Bad است که گفته شده دنباله‌ای از سریال به بازی پاول است. جزئیات مربوط به فیلم همچنان مخفی نگه داشته شده، هرچند در ماه ژانویه، اسم کرانستون بین بازیگران فیلم دیده شد. و حالا گویا چیز دیگری در دست ساخت است.

امروز، کرانستون و پال هر دو تصویر مشابهی از دو خر را در اکانت‌های توییتر خود به اشتراک گذاشتند که زیر تصاویر نوشته شده بود: “به زودی”. شما خوانندگان عزیز می‌توانید این پست‌ها را در قسمت زیر مشاهده کنید:

این احتمال وجود دارد که این مربوط به همکاری مرموزانه میان این دو باشد. هرچند با تمامی صحبت‌هایی که از آینده Breaking Bad شد، توییت‌های کرانستون و پال، طرفداران را به کنار هم قرار گرفتن مجدد والت و جس امیدوار می‌سازد. و حالا که فیلم جدید، یک دنباله است، کرنستون علاقمند به بازگشت است. گویا گیلیگان راهی پیدا کرده که شنیدن‌اش خالی از لطف نیست. مستر وایت شخصیت اصلی Breaking Bad بود و نقش مهمی در زندگی جس داشت، یعنی والتر می‌تواند در صحنه‌های خواب یا فلش‌بک‌ها دیده شود. گیلیگان عاشق ارتباطات این دنیا است.

باید منتظر ماند و دید کرانستون و پال چه چیزی در چنته دارد اما اگر قرار است به زودی باشد، جزئیات مربوط به آن خیلی زود منتشر خواهد شد. همانند معانی پنهان پشت هر عکس، درک این مسئله دشوار است.

خرها ربطی به Breaking Bad ندارند و طرفداران باید سعی کنند خودشان این موضوع را بفهمند. صرف‌نظر از اتفاقی که می‌افتد، کار کردن این دو کنار هم، هیجان‌انگیز است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.