خریداری حقوق فیلمنامه Queen براساس مقاله‌ای از کوری رای توسط رد کراون

27 June 2019 - 09:30

فعال و مدل ترنس کوری رای (Corey Rae) دومین تاج خود را به دست می‌آورد. استودیوی رد کراون پروداکشنز حقوق فیلمنامه‌ی Queen «ملکه» به نویسندگی هنری تار (Harry Tarre) را خریداری کرد که براساس مقاله‌ی «چطور به اولین ملکه رقص ترنس دنیا تبدیل شدم» نوشته شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همان‌طور که عنوان مقاله نشان می‌دهد، این فیلمنامه درباره‌ی داستان واقعی فرآیند تغییر رای در دبیرستان و تبدیل شدنش به اولین ملکه رقص ترنس دنیاست. این فیلم به تهیه‌کنندگی دنیل کراون (Daniel Crown) و یونی لیبلینگ (Yoni Liebling) از رد کراون و تهیه‌کنندگی اجرایی کوری رای، هاری تار و آماندا کراون (Amanda Crown) ساخته می‌شود.

رای اولین بار داستان خودش را سال ۲۰۱۶ پس از عملش به اشتراک گذاشت. او به شکسته شدن تابوها پیرامون زنان ترنس کمک زیادی کرد. تار و رای در دبیرستان با هم آشنا شدند و سه سال پیش کار روی Queen را آغاز کردند. این فیلمنامه قبلا در لیست سیاه هالیوود قرار گرفته بود. فیلمنامه‌ی Captain Infinity «کاپیتان ابدیت» تار هم سال ۲۰۱۶ در لیست سیاه قرار داشت، اما حالا توسط رابرت زمکیس (Robert Zemeckis) ساخته خواهد شد.

با سریال‌هایی مثل Pose و Transparent، و بازیگرانی مثل جیمی کلیتون (Jamie Clayton) و لاورن کاکس (Laverne Cox) و فیلمسازانی مثل سایلس هاوارد (Silas Howard) و ریس ارنست (Rhys Ernst)، تولید این فیلمنامه زمانی عملی شده که جامعه‌ی ترنس نیازمند اوج‌گیری جدیدی است.

Queen به تقویم کاری رد کراون اضافه می‌شود که شامل فیلم Honey Boy از شایا لباف (Shia LaBeouf) است که در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و توسط آمازون منتشر خواهد شد. این استودیو همچنین تولید فیلم درام All Rise براساس رمانی پرفروش نوشته‌ی والتر دین مایرز (Walter Dean Myers) و با بازی کلوین هریسون جونیور (Kelvin Harrison Jr) و جنیفر هادسن (Jennifer Hudson) را برعهده دارد. این استودیو تهیه‌کننده‌ی فیلم Beasts of No Nation «جانوران بدون کشور» از کری فوکوناگا (Cary Fukunaga)، فیلم Hello, My Name is Doris از مایکل شوالتر (Michael Showalter) و The Family Fang از جیسون بیتمن (Jason Bateman) بوده است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.