همبازی شدن هلنا بونهام کارتر و میلی بابی براون در فیلم Enola Holmes

27 June 2019 - 14:00

هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) قرار است در فیلم معمایی Enola Holmes «انولا هولمز» براساس سری کتاب‌های «اسرار انولا هولمز» نوشته‌ی نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) همبازی میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

هری بردبیر (Harry Bradbeer) کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جک تورن (Jack Thorne) برعهده دارد که استودیوی لجندری آن را در کنار براون و خواهرش پیج براون (Paige Brown) تولید می‌کنند.

این سری کتاب‌ها، که با کتاب «پرونده مارکوئس گمشده» در سال ۲۰۰۶ آغاز به کار کردند، از شش کتاب تشکیل شده و داستان انولا خواهر جوان شرلوک و مایکرافت هولمز را روایت می‌کند که مشخص می‌شود خودش هم کارآگاه ماهری است. اولین و پنجمین کتاب این سری در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ نامزد جایزه ادگار شدند.

کارتر نقش مادر انولا را بازی خواهد کرد. کارتر که برای بازی در فیلم درام The King’s Speech «سخنرانی پادشاه» نامزد اسکار شده بود، بیشتر برای بازی در نقش بلاتریکس لسترنج در فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» شناخته می‌شود. آثار جدید او شامل Cinderella «سیندرلا» و Ocean’s Eight «هشت یار اوشن» هستند.

کارتر به زودی در نقش شاهدخت مارگارت در سریال The Crown «تاج» دیده خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.