مذاکرات اولیه با سلما هایک برای حضور در فیلم The Eternals محصول مارول

27 June 2019 - 13:30

سلما هایک (Salma Hayek) ممکن است به زودی به دنیای سینمایی مارول بپیوندد. این بازیگر در حال انجام مذاکرات اولیه برای پیوستن به فیلم ابرقهرمانی The Eternals «جاودان‌ها» محصول مارول است که کلوئی ژائو (Chloe Zhao) کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

ریچارد مدن (Richard Madden) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) قرار است در این فیلم ابرقهرمانی براساس کامیک‌های نوشته شده توسط جک کربی (Jack Kirby) در سال ۱۹۷۶ نقش‌آفرینی کنند. آنجلینا جولی (Angelina Jolie) همچنان در حال مذاکره برای حضور در این فیلم است، اما هنوز قراردادی نبسته است.

در این کامیک‌ها شاهد حضور موجوداتی تقریبا جاودان و ابرقدرت به نام جاودان‌ها و موجوداتی شرور به نام منحرفان هستیم که توسط موجوداتی کیهانی به نام سلستیال‌ها خلق شده‌اند.

در حالی که مشخص شده مدن قرار است نقش ایکاریس رهبر گروه را بازی کند، جزئیات نقش هایک هنوز مشخص نشده است.

از آثار اخیر هایک می‌توان به Beatriz at Dinner «بئاتریس سر میز شام» و How to Be a Latin Lover «چطور یک عاشق لاتین باشیم» اشاره کرد. او به تازگی بازی در فیلم اکشن کمدی The Hitman’s Wife’s Bodyguard «محافظ همسر آدمکش» را در کنار رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) به پایان رسانده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.