پروژه بعدی جیمز وان فیلم ابرقهرمانی Aquaman 2 نیست

27 June 2019 - 14:30

جیمز وان (James Wan) بین دنیاهای زیرآبی و قلمروهای وحشت، طی دهه‌های گذشته فیلمساز پرکاری بوده است. پس از اولین تجربه کامیک بوکی او با فیلم Aquaman «آکوامن» در سال گذشته، طرفداران خواستار یک ماجراجویی زیرآبی دیگر هستند، و با اینکه قرار است دنباله آن فیلم به کارگردانی وان ساخته شود، اما متاسفانه Aquaman 2 پروژه بعدی این فیلمساز استرالیایی نیست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای برای گفتگو درباره‌ی فیلم ترسناک Annabelle Comes Home «آنابل به خانه می‌آید» جدیدترین اسپین‌آف دنیای Conjuring «احضار»، از وان پرسیده شد آیا Aquaman 2 پروژه بعدی او است یا خیر، که او مستقیما پاسخ منفی داد، اما نکات جالبی را بیان کرد. وان گفته:

فکر میکنم بدونم قراره چه فیلمی رو کارگردانی کنم. ایده‌ای هست که چند وقته توی ذهنم دارم اما هنوز ازش مطمئن نیستم.

این قابل توجه است که وان گفته چند وقتی است ایده‌ای در ذهنش داشته، چون نام او برای تولید پروژه‌های مختلفی ذکر شده، که شامل ریبوت موردانتظار Mortal Kombat «مورتال کامبت» براساس سری بازی‌های ویدیویی هست که او تهیه‌کننده اجرایی و سایمون مک‌کوید (Simon McQuoid) کارگردان آن خواهند بود. دیگر پروژه قابل توجه که در حال توسعه است اقتباسی از رمان کلاسیک The Tommyknockers «تامی‌ناکرز» از استفن کینگ (Stephen King) است که وان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، و ممکن است کارگردان این فیلم هم باشد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.