کلیپ جدید Spider-Man: Far From Home: تماشای دنیا با عینک‌های تونی استارک

27 June 2019 - 22:30

حواس خود را جمع کنید که این خبر حاوی اسپویل‌هایی از فیلم Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» است! اگر می‌خواهید این فیلم را بدون لو رفتن داستان ببینید این کلیپ را تماشا نکنید. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

وقتی اولین تریلر Spider-Man: Far From Home منتشر شد، طرفداران خیلی زود متوجه شدند پیتر پارکر (با بازی تام هالند (Tom Holland)) عینکی که تونی استارک (با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)) حین حمله‌ی بلک‌اُردر به نیویورک در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» در اختیار داشت را به چشمانش زده است. حالا کلیپ تلویزیونی جدید Far From Home نه تنها مشخص می‌کند پیتر با این عینک چه چیزهایی می‌بیند، بلکه مشخص می‌شود او طرز استفاده از عینک را هم یاد گرفته است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این عینک شامل یک سیستم هوش مصنوعی است که به او همان دسترسی را می‌دهد که استارک با تکنولوژی عالی خودش در اختیار داشت – که یک سیسیتم دفاعی خاص دارد، و پارکر به صورت تصادفی یک حمله موشکی را با آن ترتیب می‌دهد.

به هر حال قرار است این عینک منشا بسیاری از شوخی‌های فیلم باشد، جایی که کوئنتین بک/ میستریو (با بازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) هم با آن شوخی می‌کند. چیزی که در این کلیپ به آن اشاره نمی‌شود احتمال حضور تونی استارک در فیلم به شکل واقعی یا هوش مصنوعی است، کاری که در دنیای کامیکی مارول شاهد آن بوده‌ایم.

فیلم Spider-Man: Far From Home در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.