Avengers: Endgame به همراه پوستر معرفی بازگشته است!

27 June 2019 - 16:00

از روز جمعه، بیست و هشتم ژوئن، سینماهای سراسر دنیا یکبار دیگر اتفاقی بزرگ را رقم می‌زنند و Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» از استودیو مارول را به اکران می‌گذارند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هوادارانی که برای دیدن فیلم بلیط خریده‌اند، یک سورپرایز منحصربفرد از انتقام جویان را خواهند داشت و همچنین یک ویدیوی معرفی توسط کارگردان آنتونی روسو (Anthony Russo) را خواهند دید به همراه یک صحنه‌ی حذف شده از فیلم و همچنین برای هوادارانی که به دنبال اطلاعاتی از فیلم بعدی استودیو مارول یعنی Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» هستند، این می‌تواند یک فرصت استثنایی باشد.

فیلم سال گذشته‌ی Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» یک تیم ابرقهرمانه را دنبال کرد که به دنبال نبرد با تانوس (Thanos) به منظور متوقف کردن او از نابودی نصف دنیا و مردم آن بودند، چرا که تانوس می‌خواست تمامی سنگ‌های ابدیت را در اختیار بگیرد. اما تلاش آنها بی فایده بود، به این جهت که او توانست تمام سنگ‌های ابدیت را در اختیار بگیرد و با یک بشکن، نیمی از دنیا و مردم آن‌را از بین برد. لذا مجموعه وقایعی که توسط تانوس پیش آمد، انتقام جویانی که باقی مانده‌اند را بر آن داشت که یک بار دیگر در مقابل تانوس بایستند و استودیو مارول برای نتیجه‌گیری  این بیست و دو فیلم، Avengers: Endgame را ساخت.

در فیلم Avengers: Endgame ستارگانی همچون رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس اونز (Chris Evans)، مارک روفالو (Mark Ruffal)، اسکارلت یوهانسون (Scarlett Johansson)، کریس همسورث (Chris Hemsworth)، جرمی رنر (Jeremy Renner)، دان چیدل (Don Cheadle)، شین گان (Sean Gunn)، پاول راد (Paul Rudd)، بری لارسون (Brie Larson)، کارن گیلان (Karen Gillan)، کثرین لانگفورد (Katherine Langford) و جاش برولین (Josh Brolin) هنرنمایی می‌کنند.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.