نتفلیکس حق ساخت فیلم Scarlet با کارگردانی آلیس وادینگتون را به دست آورده است

27 June 2019 - 15:00

نتفلیکس حق ساخت فیلم Scarlet (اسکارلت) را به دست آورده است، فیلمی که فیلم بعدی آلیس وادینگتون (Alice Waddington)- کارگردان Paradise Hills (تپه‌های بهشت)- ارزیابی شده است. وادینگتون ایده این فیلم را در سر پروراند، و با همکاری کریستن سابر (Kristen SaBerre) فیلم‌نامه را نیز خواهد نوشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جیسون بیتمن (Jason Bateman) و مایکل کاستیگان (Michael Costigan) از طریق کمپانی فیلم‌سازی Aggregate امتیاز این پروژه را گرفته‌اند. و بیتمن، کاستیگان و وادینگتون از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. و این نخستین قرارداد این کمپانی با نتفلیکس به شمار می‌رود.

در مورد داستان فیلم هنوز چیزی منتشر نشده است. وادینگتون فیلم کوتاه Disco Inferno (دوزخ دیسکو) را کارگردانی کرد، و کارگردانی فیلم Paradise Hills نخستین تجربه‌اش در ساخت فیلم سینمایی بود، فیلمی که آوکافینا (Awkwafina)، اما رابرتز (Emma Roberts) و ایزا گونزالز (Eiza Gonzalez) در آن نقش‌آفرینی کردند. سابر در حال حاضر ادیتور اجرایی سریال کوتاه و در دست ساخت The Good Lord Bird (پرنده خوب لرد) از شبکه Showtime است، و فیلم‌نامه‌نویس فیلم‌های Knightfall (سقوط شوالیه) از شبکه History و ‌Hit the Floor (هیت د فلور) از شبکه VH1 بود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.