کلید خوردن فیلم‌برداری اسپین آف Saw از هفته‌ی دیگر

27 June 2019 - 16:30

پس از اینکه فرانچایز Saw  «اره» به مدت هفت سال تقریبا هیچ تحرکی از خود نشان نداد، ریبوت Jigsaw در سال ۲۰۱۷ جان تازه‌ای به این سری داد. به لطف عملکرد خوب در باکس آفیس و نظرات بهتر نسبت به فیلم‌های قبلی فرانچایز، نهمین فیلم نیز به سفارس کمدین معروف کریس راک (Chris Rock) بازیگر Top Five، ساخته خواهد شد و قرار است که او ایده پرداز فیلمنامه باشد و کارگردان دارن لین بوزمن (Darren Lynn Bousman) که سه بار کارگردان Saw بوده است، روی صندلی هدایت فیلم خواهد نشست. اما نکته‌ی جالب آنجاست که اکنون بوزمن در توییتر اعلام کرد که فیلم‌برداری از هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

جو دریک (Joe Drake)، رئیس بخش Motion Picture شرکت  Lionsgate گفت:

هنگامی که کریس راک به ما پیوست و جزئیاتی از دیدگاه‌های منحصر بفردش را گفت و ما دیدیم که چقدر چشم انداز خوبی از ساخت اسپین آفی از Jigsaw داریم، همه چیز داشتیم. Saw یکی از بزرگترین فرانچایزهای ژانر وحشت در تمام زمان‌ها است و همچنین یکی از موفق‌ترین پروژه‌ها و مجموعه‌های استودیو Lionsgate نیز به شمار می‌آید. این فیلم بعدی نیز به همین شکل موفق خواهد بود. کریس این ایده را تصور می‌کند و به میراث ما احترام می‌گذارد، در حالی که با ذوق و یک نگاه خلاقانه به دنبال گسترش این فرانچایز کلاسیک ژانر وحشت است.

راک در یک بیانیه‌ای که اخیرا منتشر شده است گفت:

من از سال ۲۰۰۴ و با اولین فیلم Saw هوادار این فرانچایز بودم. من اکنون بسیار هیجان‌زده هستم که این فرصت را دارم که آنرا به جایی دیگر منتقل کنم.

این فیلم توسط مارک برگ (Mark Burg) و اورن کولس (Oren Koules) تهیه کنندگان قدیمی Saw تهیه خواهد شد و توسط کسی که سه فیلم بسیار موفق از Saw در کارنامه‌اش دارد یعنی دارن لین بوزمن کارگردانی می‌گردد. فیلمنامه بر اساس داستانی که کریس راک در ذهنش دارد، توسط پیت گولدفینگر (Pete Goldfinger) و جاش استولبرگ (Josh Stolberg) نوشته خواهد شد. تهیه کنندگان اجرایی فیلم هم کریس راک، دنیل هفنر (Daniel Heffner) و خالقان اصلی Saw یعنی جیمز وان (James Wan) و لی وانل (Leigh Whannell) هستند.

شایان ذکر است که فیلم جدید قرار است که ۲۳ اکتبر سال ۲۰۲۰ اکران شود.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.