پیوستن پل راد ستاره دنیای سینمایی مارول به فیلم Ghostbusters

28 June 2019 - 09:00

پل راد (Paul Rudd) ستاره دنیای سینمایی مارول به فیلم Ghostbusters «شکارچیان روح» ساخته‌ی جیسون ریتمن (Jason Reitman) پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

راد قرار است نقش یک معلم در شهری کوچک را در این فیلم بازی کند، که ادامه‌ی فرنچایزی است که با فیلم Ghostbusters محصول ۱۹۸۴ و دنباله‌اش محصول ۱۹۸۹ آغاز شد. ریبوت محصول سال ۲۰۱۶ در این فرنچایز در نظر گرفته نخواهد شد.

اکانت توئیتر رسمی Ghostbusters ویدیویی منتشر کرد که در آن راد در حال بحث درباره‌ی این پروژه است، جایی که این بازیگر که نقش مرد مورچه‌ای را در دنیای سینمایی مارول بازی می‌کند به شوخی می‌گوید:

از اینکه قراره به گروه بازیگران Ghostbusters اضافه بشم خیلی خوشحالم. وقتی بهم زنگ زدن نزدیک بودم خودمو از ترس کوچیک کنم!

فیلم Ghostbusters جدید درباره‌ی مادری مجرد و خانواده‌اش (با بازی فین ولفهارد (Finn Wolfhard) و مکینا گریس (Mckenna Grace)) است و تولید آن پاییز امسال آغاز خواهد شد.

جیسون ریتمن نویسندگی فیلمنامه‌ی این فیلم را همراه با گیل کنان (Gil Kenan) برعهده داشته است. ایوان ریتمن (Ivan Reitman) پدر جیسون ریتمن و کارگردان فیلم اصلی Ghostbusters تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد.

فیلم Ghostbusters در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.