تایید حضور بازیگران سابق و جدید در فیلم Bill & Ted 3

28 June 2019 - 14:30

چهره‌های آشنا و همچنین جدیدی در فیلم Bill & Ted Face the Music حضور خواهند داشت. ایمی استاک (Amy Stoch) و هال لندن جونیور (Hall Landon Jr) رسما دوباره در سومین فیلم Bill & Ted حضور خواهند داشت. همچنین بک بنت (Beck Bennett) از برنامه Saturday Night Live «پخش زنده شنبه شب» به گروه بازیگران این فیلم اضافه خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

استاک دوباره نقش میسی را بازی می‌کند، در حالی که لندن جونیور نقش چت لوگان رئیس پلیس و پدر تد لوگان (با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves)) را بازی خواهد کرد. بنت در نقش دیکن برادر کوچکتر تد به خانواده لوگان می‌پیوندد.

آخرین باری که تد لوگان و بیل پرستون (با بازی الکس وینتر (Alex Winter)) را دیدیم، این دو جوان بی‌پروا به مسافران زمانی تبدیل شده بودند که قصد داشتند با سفر در زمان نمره قبولی را در درس تاریخ به دست آورند. در Bill & Ted Face the Music این دو را در میانسالی می‌بینیم، جایی که با مشکلات این سن و مسئولیت‌های خانوادگی دست و پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها هزاران ترانه نوشته‌اند، اما هیچکدام خوب نبوده‌اند. این بار هم شخصی از آینده به آن‌ها هشدار می‌دهد قهرمانان ما تنها کسانی هستند که ترانه‌ی آن‌ها می‌تواند دنیا را نجات دهد.

در این فیلم شاهد حضور کید کودی (Kid Cudi)، ویلیام سدلر (William Sadler)، سامارا ویوینگ (Samara Weaving) و بریجت لاندی پین (Brigette Lundy-Payne) هستیم.

فیلم Bill & Ted Face the Music به کارگردانی دین پاریسوت (Dean Parisot) براساس فیلمنامه‌ای از کریس متیسون (Chris Matheson) و اد سولومون (Ed Solomon) در تاریخ ۲۱ اوت ۲۰۲۰ (۳۱ مرداد ۹۹) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.