کارگردان Spider-Man: Far From Home از دلیل حذف شدن صحنه آیرون اسپایدر می‌گوید

28 June 2019 - 13:00

جان واتس (Jon Watts) کارگردان فیلم ابرقهرمانی Spider-Man: Far From Home «مرد عنکبوتی: دور از خانه» توضیح داد چرا یک صحنه موجود در تریلرها از فیلم نهایی حذف شده است. این صحنه که در آن مرد عنکبوتی (با بازی تام هالند (Tom Holland)) لباس آیرون اسپایدر را پوشیده و با فرقه مافیایی نیویورکی مبارزه می‌کند، برای فیلم نهایی غیرضروری به نظر آمده اما در نسخه بلوری فیلم در دسترس خواهد بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

واتس درباره این صحنه گفت:

این صحنه مدتی در فیلم وجود داشت. این بخشی از فیلمه که پیتر در اون باید قبل از سفرش به اروپا چند تا ماموریت انجام بده. شوخی این بخش این بود که یکی از ماموریتای اون خریدن یک آداپتور دوهدفونه هست… اون باید یک دوشاخه مخصوص اروپا بخره، اون بعضی از اکشن فیگورهای خودشو فروخته تا پولی برای خریدن وسایلش داشته باشه، پاسپورتش رو برداره و بعدش باید یک خانواده مافیایی رو شکست بده.

واتس در ادامه گفته:

صحنه اکشن رستوران با فضای کلی فیلم همخوانی نداشت، اما سکانس بامزه‌ای بود و کل اون سکانس توی نسخه بلوری فیلم در دسترس قرار میگیره.

هالند گفته بود قصد نمایش این صحنه این بوده که به فیلم شوکی وارد کنند، که مدتی بعد از بازگشت پیتر پارکر و دوستانش پس از پنج سال ناپدید شدن آغاز می‌شود. هالند در این باره گفته:

اگه فیلم رو دیده باشین، میدونید که صحنه‌های اکشن زیادی توی فیلم هستن که خیلی هیجان‌انگیز هم هستن و به نظرم به یک صحنه دیگه نیازی نبود. خوبی این صحنه اینه که ممکنه توی Spidey 3 یا ۴ یا ۵ دوباره اونو تکرار کنیم.

فیلم Spider-Man: Far From Home با بازی تام هالند (Tom Holland)، زندیا (Zendaya)، جیکوب باتالون (Jacob Batalon)، ماریسا تومی (Marisa Tomei)، جان فاورو (Jon Favreau)، کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders)، جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson) در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران خواهد شد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.