دیوید هاربور: خوشبین نباشید، دنباله‌ای از هل بوی در کار نیست!

28 June 2019 - 17:00

اگر شما نیز جزو هواداران اندکی باقی‌مانده از Hellboy  «هل بوی» هستید که هنوز امید دارند دنباله‌ای یا ریبوتی از آن در راه باشد، باید بگوییم که این اتفاق به این زودی‌ها نخواهد افتاد. خود شخص هل بوی یا همان دیود هاربور (David Harbour) به وبسایت کامیک بوک گفته است که Lionsgate فعلا برنامه‌ای برای ساخت دنباله از آن ندارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هاربور گفت:

من فکر نمی‌کنم امید زیادی وجود داشته باشد. افراد زیادی هستند که نزد من می‌آیند و می‌گویند که ما خیلی آنرا دوست داشتیم و از دیدن آن لذت بردیم و بسیار دوست داریم که دوباره فیلمی از آنرا [ ریبوت اخیر هل بوی که ماه آوریل اکران شد]در سینما ببینیم، اما من فیلم را در سطح گسترده‌تر می‌بینم، و فکر می‌کنم آنطور که باید خوب ندرخشید.

از این نظر، هاربور راست می‌گوید. هنگامی که فیلم اکران شد، رتبه‌ی ضعیف ۱۷ درصد را در وبسایت روتن تومیتوز دریافت کرد و نظراتی را دریافت کرد که نشان می‌دهد در سطح دو فیلم قبلی گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) از فرانچایز هل بوی نیست و فیلم سوم را از آنها جدا می‌کند. مضاف بر این، Lionsgate با یک باکس آفیس بسیار ضعیف هم روبرو شد و این فیلم در سراسر دنیا تنها ۴۶ میلیون دلار فروخت که وقتی می‌شنویم بودجه‌ی تولید آن ۵۰ میلیون دلار بوده است، به عمق فاجعه پی می‌بریم.

این بازیگر اضافه کرد:

من فکر نمی‌کنم این فیلم پول زیادی درآورده باشد. من آنقدرها هم با صداقت میانه‌ی خوبی ندارم اما فکر نمی‌کنم این یک ضربه بوده باشد، به هر حال نمی‌دانم که به ریسکش می‌ارزد یا خیر. فکر می‌کنم ایده این است که از آن عبور کنیم. تهیه کنندگان به من گفتند که کارت خوب بود، آنها واقعا راجب به کاری که من کردم اینطور فکر می‌کنند اما من هرگز چیزی در مورد دنباله‌ای از آن نشنیدم.

بعلاوه‌ی این ریبوتی که در ماه آوریل اکران شد، دل تورو کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، دو فیلم لایو اکشن با درخشش رون پرلمن (Ron Perlman) در دستور کار داشت و درگیر دو انیمیشن دیگر هم بود. اما شما همراهان سینما فارس چقدر هوادار هل بوی هستید؟ آیا ترجیح می‌دهید یک نمایش تلویزیونی از آن ببینید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.