بازیگران چه اندازه از شرکت در همایش‌ها درآمد کسب می‌کنند؟

2 October 2016 - 17:00

در جامعه‌ی امروزی ستارگان سینما و تلوزیون پیش از قبل در دسترس هستند؛ این رسانه‌های اجتماعی هستند که باعث ایجاد این باور در ما شده‌اند که ما می‌توانیم به وسیله‌ی عکس‌های بازیگران و توییت‌هایشان، آن‌ها را بشناسیم. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های نزدیک شدن به ستارگان سینما و تلوزیون شرکت در همایش‌های طرفداران است. هر ساله در سراسر جهان صدها همایش برنامه ریزی و بر پا می‌شود و طرفداران نیز در آن شرکت می‌کنند تا در میان کسانی که مثل خودشان فکر می‌کنند به صحبت‌های مختلف درباره‌ی موضوع مورد علاقه‌شان گوش کنند و بتوانند لباس طراحی شده‌ی خودشان را بپوشند و مهم‌تر از همه با بازیگر محبوبشان عکس بگیرند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بسیاری از این بازیگران بیش از حد مشتاق حضور در این همایش‌ها هستند و وقتی از میزان دریافتی این بازیگران مطلع شوید؛ کمتر متعجب می‌شوید. با افزایش میزان همایش‌ها بازیگران حتی به همایش‌های کوچک‌تر نیز می‌روند و پول بسیار خوبی از این طریق می‌شود کسب کرد.

استیون امل (Stephen Amell) بازیگر سریال Arrow به تازگی سازمانی به نام WFA Entertainment را راه‌اندازی کرده است که به دیگر بازیگران برای حضور در این همایش‌ها کمک کند. امل در مصاحبه با هالیوود ریپورتر (The Hollywood Reporter)، بیان کرد که بازیگران با حضور در این همایش‌ها چه میزان دستمزد دریافت می‌کنند. این دستمزد به قدری بالا است که باید هر بازیگری برای دریافت آن وقت صرف کند.

اگر یک بازیگر بخواهد هر آخر هفته به همایش‌های طرفداران برود؛ با این کار می‌تواند بیشتر از راه بازیگری پول به دست آورد.

با توجه به گزارش هالیوود ریپورتر، بازیگران و ستارگان برای حضور در همایش‌ها مقدار خاصی پیش‌پرداخت دریافت می‌کنند که از پنج هزار دلار تا چند صد هزار دلار می‌تواند باشد. در آخر همایش و بعد از آن که کارگردان و عکاسان سهم خود را دریافت کردند، هر چه که از پول عکس‌ها و امضاها باقی بماند سهم بازیگر است. مت اسمیت (Matt Smith)، ستاره‌ی سابق سریال محبوب Doctor Who «دکتر هو »، در یک آخر هفته می‌تواند ۲۵۰ هزار دلار درآمد داشته باشد و به تازگی نیز دستمزدی به این اندازه دریافت کرده است. همچنین چندی پیش نیز هر کدام از ستارگان مارول در آتلانتا ۵۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت کردند.

این مورد فقط درباره‌ی بازیگران فوق مشهور سینما صدق نمی‌کند. بازیگر سریال Firefly، جیول استیتی (Jewel Staite)، در سال گذشته در حالی که باردار بود در بیش از دوازده همایش شرکت کرد و در آن زمان احتمال حضورش در یک فیلم یا سریال کم بود:

واقعیت این است که ستاره مهمان در یک برنامه تلویزیونی می‌تواند با حضور در یک همایش به راحتی ۱۰ هزار دلار درآمد داشته باشد و اگر بتواند دو روز در یک همایش حضور پیدا کند؛ حتی می‌تواند دو یا سه برابر آن را نیز دریافت کند. اگه از بپرسید که کارهایی را به این دلیل که دستمزد کمتری پرداخت می‌کردند رد کرده‌ام؟ به شما جواب می‌دهم که بله رد کرده‌ام. باید احمق باشم که کاری را در یک هفته ۱۰ هزار دلار درآمد دارد قبول کنم؛ آن هم در شرایطی که می‌توانم ۴۰ هزار دلار در یک آخر هفته به دست آورم.

تهیه کننده اجرایی سریال‌های Arrow و Legends of Tomorrow، مارک گوگنهایم (Mark Guggenheim)، در صحبت به هالیوود ریپورتر گفت که باید به بازیگران اجازه دهند که در این هماش‌ها به عنوان یک منبع درآمد اضافه شرکت کنند. شاید بعضی از افراد این را قابل قبول ندانند که بازیگران از طرفداران خود پول بگیرند تا با آن‌ها اجازه بدهند که با آن‌ها عکس بگیرند، ولی به نظر می‌رسد که بازیکران از این راه پول خوبی به جیب می‌زنند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    فکر مى کنم برگذارکننده همایش این پول رو مى ده. من چندین تا نمایشگاه مختلف رفتم، اولا کسى بابت عکس از من پول نگرفت و دوماً بخش وسیعى از خدمات رایگان بود. البته بابت حضور یک ستاره توى نمایشگاه معمولاً اینقدر پول اضافى خرج مى شه که خودش کلى درآمده. دو سال پیش سامر گلاو، بازیگر ترمیناتور:سارا کانر کرونیکلز و فایرفلاى، اومده بود توى اوزکان. جمعیتى که به خاطرش اومده بودن اینقدر زیاد بود و اینقدر عکس امضا شده خریده شد (عکس با موبایل رایگان بود اکر تو صف نوبتت مى شد) که مجبور شدن دو بار صبر کنن تا بازهم عکس از دفتر بیاد. و در کنارش هم کلى هزینه هاى دیگه مثل نوشیدنى، غذا و کلى خرت و پرت دیگه هست که به خودت بجنبى مى بینى کلى خرجت شده. به نظر من بولى که مى گیرن با درآمدى که ایجاد مى کنن کاملاً حقشونه.