تریلر نهایی فیلم اکشن Hobbs & Shaw منتشر شد

29 June 2019 - 11:00

تریلر آخر فیلم Fast & Furious: Hobbs & Shaw منتشر شده است. اسپین‌آف جدید سریع و خشن استودیو یونیورسال، لوک هابز با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) و دکارد شا با بازی جیسون استاتهام (Jason Statham) را نشان می‌دهد که محبور هستند با تروریست سایبری به نام بریکستون با بازی ادریس البا (Idris Elba) مبارزه کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بازاریابی فیلم باعث ایجاد رقابت شدید میان این دو شده که تا جایی که یادمان می‌آید همیشه سعی داشتند یکدیگر را شکست دهند.

یک ماه تا اکران این اسپین‌آف باقی مانده و یونیورسال هنوز کار تبلیغات این فیلم را به پایان نرسانده است. این استودیو به تازگی عکسی از جانسون، استاتهام و البا را با لباس‌های کاملا خاکی روی جلد مجله EW قرار داده و اخیرا تایید کرده بود که تریلر نهایی فیلم امروز منتشر می‌گردد.

تریلر نهایی فیلم بخش‌های بزرگی از فیلم و تعقیب و گریز خودرویی را نشان می‌دهد. گرچه در مسابقه خیابانی در لندن و ضربه زدن هابز با کامیون‌اش به هلیکوپتر بریکستون، صحنه‌هایی را شاهد هستیم که تضمین می‌کنند این اسپین‌آف دنباله‌رو سنت تاکید بر خانواده فرنچایز سریع و خشن و اهمیت آن در زمانی است که وقت آن می‌شود تا دنیا را نجات دهند. هرچند این لحظات سخت باشند، برای این فرنچایز ضروری هستند و به حفظ محبوبیت فیلم در این ۲۰ سال کمک کرده‌اند. وگرنه این فیلم‌ها چیزی جز یک منظره خالی نخواهند بود.

لذا هابز و شا بخشی از موج جدید فیلم‌هایی است که بعد از گذشت چند ماه از عملکرد ضعیف سینما، اوایل تابستان ۲۰۱۹ را طوفانی کنند. این فیلم ۲ اوت مصادف با ۱۱ مرداد اکران می‌شود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.