نقش‌آفرینی لیام همسورث در پروژه‌ای اکشن مهیج برای سرویس استریم Quibi

29 June 2019 - 13:00

لیام همسورث (Liam Hemsworth) برای حضور در پروژه‌ای اکشن مهیج با سرویس استریم کوئیبی (Quibi) قرارداد بسته که شباهت‌هایی به نقش مهم او در فرنچایز  The Hunger Games «بازی‌های گرسنگی» دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

همسورث نقش اصلی یک پروژه مهیج بدون نام از نویسنده نیک سانتورا (Nick Santora) را بازی خواهد کرد. او نقش مردی با بیماری لاعلاج به نام داج مینارد را بازی می‌کند که می‌خواهد قبل از مردنش پول مورد نیاز همسر باردارش را تامین کند. به همین منظور، او در یک بازی مرگبار شرکت می‌کند که در آن متوجه می‌شود او شکارچی نیست، بلکه شکار است.

همسورث جدیدترین بازیگر مهمی است که برای بازی در سرویس استریم کوئیبی قرارداد بسته، که در آن شاهد سریال‌های کوتاه هستیم که به قسمت‌های ۸ تا ۱۰ دقیقه‌ای تقسیم شده‌اند. مخاطب هدف این سرویس با سرمایه گذاری جفری کاتزنبرگ (Jeffrey Katzenberg) و مگ ویتمن (Meg Whitman) کاربران گوشی‌های تلفن همراه هستند.

از دیگر شخصیت‌های برجسته که در حال توسعه یا بازی در سریالی برای سرویس کوئیبی هستند می‌توان به جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)، ادریس البا (Idris Elba)، کریسی تیگن (Chrissy Teigen)، لینا وایت (Lena Waithe)، دان چیدل (Don Cheadle)، تایرا بنکس (Tyra Banks) و لورن مایکلز‌ (Lorne Michaels) اشاره کرد.

همسورث به تازگی در فیلم کمدی رمانتیک Isn’t It Romantic «این رمانتیک نیست» دیده شده و به زودی فیلم مهیج Killerman با بازی او در سینماها اکران خواهد شد. او به تازگی بازی در فیلم Arkansas را در کنار وینس وان (Vince Vaughn) به پایان رسانده؛ دیگر آثار جدید او شامل Independence Day: Resurgence «روز استقلال: بازخیز» و The Duel «دوئل» هستند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.