عادل اختر به فیلم Enola Holmes پیوست

29 June 2019 - 16:30

عادل اختر (Adeel Akhtar)، کسی که اخیرا در مقابل آدام سندلر (Adam Sandler) و جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) در فیلم بسیار پرطرفدار نتفلیکس یعنی Murder Mystery بازی کرد، نقشی در فیلم اقتباسی و معمایی Enola Holmes از استودیو Legendary را بر عهده دارد. او به میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) که در نقش اصلی این فیلم در کنار هنری کویل (Henry Cavill) که نقش شرلوک هولمز (Sherlock Holmes) را دارد و همچنین هلنا بونهم (Helena Bonham)، در نقش مادر انولا پیوسته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این اثر که هری برد بیر (Harry Bradbeer) کارگردانی آنرا بر عهده دارد، بر اساس مجموعه کتاب‌های شش جلدی نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) به نام The Enola Holmes Mysteries ساخته خواهد شد و ماجراجویی‌های شرلوک و خواهر کوچکتر او یعنی انولا که یک کارآگاه بسیار توانا است را دنبال می‌کند. جک ثرون (Jack Thorne) فیلم‌نامه را خواهد نوشت.

براون و پیگی براون (Paige Brown) از طریق PCMA Productions در کنارLegendary تهیه کنندگان این فیلم هستند در حالی که الکس گارسیا (Alex Garcia) و علی مندز (Ali Mendes) برای این استودیو نظارت خواهند کرد.

از دیگر آثار عادل اختر می‌توان به The Big Sick، Victoria & Abdul و Murdered by My Father اشاره کرد که فیلم Murdered by My Father باعث شد او در سال ۲۰۱۷ جایزه‌ی BAFTA رابرای بهترین بازیگر نقش اول مرد دریافت کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.