فیونا شا به میلی بابی بروان در Enola Holmes پیوست

29 June 2019 - 19:00

فیونا شا (Fiona Shaw) که اخیرا برنده جایزه بفتا برای بازی در سریال Killing Eve شده، به بازیگران Enola Holmes، ماجراجویی استودیو Legendary براساس مجموعه کتب Enola Holmes Mysteries نوشته نانسی اسپرینگر (Nancy Springer) پیوسته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شا به بازیگرانی همچون میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown)، هنری کویل (Henry Cavill) و هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter) پیوسته است.

هری بردبیر (Harry Bradbeer) کارگردان این فیلم است. مجموعه کتب اسپرینگر که با The Case of the Missing Marquess در سال ۲۰۰۶ شروع شد و شش کتاب از آن نوشته شد و داستان شرلوک و خواهر جوان‌تر، مایکرافت هولمز، انولا، است که کارآگاه ماهری به نوبه خود می‌شود.

بروان نقش انولا هولمز را بازی می‌کند در حالی که هنری کویل نقش شرلوک هولمز و بونهام کارتر نقش مادر انولا را ایفا می‌کنند.

جزئیات مربوط به شخصیت شا هنوز مشخص نشده است.

جک ثورن (Jack Thorne) فیلم‌نامه این داستان را نوشته که درباره نوجوانی که پدرش به قتل رسیده و خودش ناپدید شده، است.

استودیو لجندری این فیلم را به همراه بروان و خواهرش، پیگ بروان (Paige Brown)، می‌سازد. الکس گارسیا (Alex Garcia) و علی مندس (Ali Mendes) این فیلم را برای لجندری می‌سازند.

شا برای بازی در نقش خاله پتونیا دارسلی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر شناخته شده است. هرچند بازی او در نقش اوه در فیلم Killing Eve توجه زیادی دریافت کرد که جایزه بفتا را برایش به همراه داشت. او به زودی در درام Ammonite نقش مقابل سیروشا رونان (Saoirse Ronan) و کیت وینسلت (Kate Winslet) را ایفا می‌کند.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.