دیزنی خواستار حضور ملیسا مک‌کارتی در لایو اکشن The Little Mermaid است

29 June 2019 - 19:30

ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) آماده‌ی کمک به بدبخت‌های بدشانس لایو اکشن The Little Mermaid دیزنی است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

منابع خبری به سایت ورایتی گفته‌اند که با اینکه هنوز قراردادی بسته نشده اما مک‌کارتی در حال مذاکره برای بازی در نقش یورسولا جادوگر در اقتباس لایو اکشن The Little Mermaid است.

در حالی که دیزنی داستان زیر دریایی لایو اکشن خود را آماده می‌سازد، بازیگران فیلم سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. دیزنی و تیم تولید آن به دنبال بازیگران جدید هستند.

راب مارشال (Rob Marshall) کارگردان Mary Poppins Returns، سُکان‌دار آن فیلم است. این فیلم آهنگ‌های اورجینال و اصلی انیمیشن موفق ۱۹۸۹ و همین‌طور آهنگ‌های جدید آلن منکن (Alan Menken) و لین-منوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) را در بر خواهد داشت. میراندا تولید فیلم این فیلم را به همراه مارشال، مارک پلات (Marc Platt) و جان دولوکا (DeLuca) تولید می‌کند‌.

دیوید ماگی (David Magee) فیلم‌نامه را نوشته است.

جسیکا ویرچو (Jessica Virtue) و آلیسون ارلیخمن (Allison Erlikhman) این فیلم را برای استودیو می‌سازند.

نسخه اصلی فیلم درباره شاهزاده ماهی دریایی است که به دنبال ملاقات با شاهزاده انسانی روی زمین است. منکن موزیک این فیلم را نوشته که شامل Under the Sea, Part of Your World و Kiss the Girl است. مک‌کارتی در این نسخه فرصتی پیدا خواهد کرد تا Poor Unfortunate Souls، یکی از آهنگ‌های کلاسیک دیزنی، را بخواند.

این لایو اکشن که اقتباسی از انیمیشن کلاسیک اصلی است، استراتژی دیزنی است که اخیرا بازسازی لایو اکشن Aladdin را انجام داده که ۸۲۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته است. بازسازی لایو اکشن The Lion King ماه آینده اکران می‌شود.

این یکی از اولین نقش‌های خانوادگی مک‌کارتی است که در فیلم‌های کمدی بزرگسال Spy, The Heat و Bridesmaids بازی کرده و نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او اخیرا در فیلم Can You Ever Forgive Me? بازی کرده که نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را برای او به همراه داشت.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.