از بازیگران سریال Breaking Bad چه خبر؟

30 June 2019 - 13:00

سریال Breaking Bad، بعد از پخش از سال ۲۰۰۸ تبدیل به معدن طلا شد. تمام آن‌هایی که داستان این پدر سرطانی و آشپزخانه کار آفرین‌اش را دیدند، از آن کاملا راضی بودند. این سریال برخلاف خواست طرفدارانش تنها ۵ سال پخش شد و برخی از بازیگران آن کاملا شناخته شده هستند و برخی دیگر بخاطر بازی در این سریال قدم در هالیوود گذاشتند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اما حالا آن‌ها کجا هستند؟ فقط محض اینکه شاید بخواهید بدانید این بازیگران از سال ۲۰۱۳ تا حالا چکارهایی کرده‌اند و کجا هستند این مقاله تهیه گردیده است.

۹٫ جاناتان بنکز در نقش مایک ارمنترات


جاناتان بنکز (Jonathan Banks) از فصل دوم در نقش مایک ارمنترات وارد سریال شد. مایک افسر پلیس سابق فیلادلفیا بود که بعنوان بازرس خصوصی مجرمین در شهر کار می‌کرد. او تیپ خاصی از فردی است که به راحتی حتی توسط افرادی مثل گاس فرینگ دچار نوسان نمی‌شد.

بنکز از سال ۲۰۰۸ نقش مایک را بازی کرد و این نقش را حتی در سریال اسپین‌آف آن، Better Call Saul، نیز ایفا کرد. او همچنین در سریال Tangled: The Series حضور داشت و صداپیشه ریک دیکر در انیمیشن Incredibles 2 بود.

۸٫ جانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ


گاس توزیع کننده متادون بود که درآمدش از طریق رستوران فست فود محلی لاس پولوس هرمانوس تامین می‌شد. هرچند او ابتدا مطیع بود اما در پایان تبدیل به شخصیت وحشتناکی شد.

جانکارلو اسپوزیتو برای بازی در نقش جک بایر در The Usual Suspects در سال ۱۹۹۵ شناخته شد، هرچند برای بازی در نقش گاس مشهور گردید.

اسپوزیتو در سریال Better Call Saul نقش او را مجددا ایفا کرد. او در حال حاضر سر فیلم Godfather of Harlem است.

۷٫ باب ادینکرک در نقش سال گودمن


سال گودمن بطور غیر قابل انتظاری تبدیل به وکیل احمق و غیر عاقلی شد. او متخصص در کار خود است اما سعی دارد به والتر وایت در تولید متادون کمک کند. شخصیت گودمن با استقبال مواجه شد و به اسپین‌آف آن راه یافت. داستان جدید درباره وقایعی بودند که منجر به همکاری گودمن با هیزنبرگ شد.

باب ادینکرک ستاره‌ی سریال Better Call Saul است و به شخصیت خود عمق خاصی داده است. اودنکرک بازیگر شناخته شده‌ای است و در سریال‌های How I Met Your Mother و The Office حضور افتخاری داشته است. او اخیرا در سریال تلویزیونی Undone و فیلم Little Women ایفای نقش کرده است.

۶٫ بتسی براندت در نقش ماری شریدر


ماری شریدر فرد ناراحت کننده‌ای است. او از صدای ذهن‌اش نمی‌ترسد و احتمالا برای همین است که او بهترین خواهر اسکایلر وایت است. برای همین این شخصیت به سریال افزوده شد و بتسی براندت بی‌عیب و نقص است. براندت بعد از اتمام سریال بریکینگ بد در سریال Little Pieces در نقش هیثر بازی کرده است.

۵٫ دین نوریس در نقش هنک شریدر


هنک از سوی دیگر، به سختی قابل درک است که این هم بخاطر شغلش، مامور DEA، است.

این حقیقت نمایانگر مانعی برای والت و جس است که سعی دارند این راز را از برادر زن والت پنهان نگه دارند.

دین نوریس بعد از پایان سریال بریکینگ بد، به چهره شناخته شده‌ای تبدیل شده است. نوریس در فیلم‌های Under the Dome, Girl Boss, The Big Bang Theory, Scandal و Claws ایفای نقش کرده است.

۴٫ آر جی میت در نقش والتر وایت جونیور


والتر وایت جونیور که اسمش را به فلین تغییر داده، که برخلاف اینکه فلج مغزی است اما نوجوان مودی است. او درست وسط رابطه والدین‌اش است که بخاطر فرار پنهانی والر به هم خورده است.

آر جی میت نقش والتر جونیور را ایفا کرد که در آن زمان تنها ۱۵ سال داشت. او در زندگی واقعی فلج مغزی است و به سخنرانی‌های عمومی درباره این دست از بیماران دعوت می‌شود. این مانع میت نشده و بعد از این سریال، او در Switched at Birth در نقش کمپبل بینگمن بازی کرد. او در سریال‌ها و فیلم‌های بسیاری ایفای نقش کرده است.

۳٫ آنا گان در نقش اسکایلر وایت

اسکایلر وایت طرف والتر است. این قابل درک نیست چون شوهر او در حال اداره آشپزخانه متادون درست جلوی چشم‌اش است. این دو از هم جدا شدند و او مانعی شد که والتر باید از آن عبور می‌کرد. آنا گان نقش اسکایلر را انتخاب کرد و برای آن تلاش کرد. او در سریال‌هایی همچون Gracepoint دیده شد و نقش مقابل تام هنکس (Tom Hanks) را در فیلم Sully ایفا کرد.

 

۲٫ آرون پال در نقش جس پینکمن


جس پینکمن شخصیت کاملی از هر نظر است. او بی‌پروا، عجیب و غریب، کنترل‌گر و از همه بیشتر، خنده‌دار است. این مواد فروش دوست والتر وایت می‌شود که ابتدا از اطلاعات خیابانی جس برای رسیدن به پول زیاد از معاملات مربوط به متادون استفاده می‌کرد.

آرون پال قبل از این سریال سابقه بازی داشت اما بریکینگ بد به او کمک کرد تا وارد حرفه بازیگری شود. او در سریال The Path از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ ایفای نقش کرده و حالا با Westworld در سال ۲۰۲۰ باز می‌گردد. او در فیلم جدید بدون عنوان بریکینگ بد بازی می‌کند.

۱٫ برایان کرانستون در نقش والتر وایت


چه کسی تصور می‌کرد کسی که نقش پدر احمق مالکوم را در فیلم Middle بازی کرد، بتواند به چنین شخصیت وحشتناک و ترسناکی تبدیل شود. برایان کرانستون با پرده سینما غریبه نیست اما نقش او، والتر وایت، هنوز بدنام‌ترین نقش اوست. او ۵۰ سال سابقه دارد. او در سریال‌های Sneaky Pete, Robot Chicken و Family Guy ایفای نقش کرده ک به زودی در سریال جدید Your Honor دیده می‌شود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • 007 says:

    من این سریالو کامل ندیدم ولی تقریبا مطمئنم والتر وایت و گاس داشتند شیشیه (مت‌آمفتامین) درست میکردند نه متادون .

  • مهران says:

    با سلام خدمت شما. تیتراژ سریال با فرمول ساخت مت آمفتامین شروع میشه و یکی از اهداف اصلی ساخت این سریال معرفی بیشتر این ماده مخدر خطرناک یعنی مت آمفتامین به بیننده هاست نه متادون.