چرا جیک جیلنهال، پیتر پارکر فیلم مرد عنکبوتی ۲ نشد؟

30 June 2019 - 11:00

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) ستاره فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه)، شایعه‌های قدیمی درباره بازی در نقش پیتر پاکر در فیلم دوم مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی (Sam Raimi) را تایید کرد. جیلنهال در مرد عنکبوتی: دور از خانه، نقش کوئنتین بک ملقب به مستریو را بازی می‌کند که ابر قهرمانی از دنیای دیگری است که با نیک فری و اسپایدرمن تیم می‌شوند تا گروهی از افراد بد به نام Elementals را شکست دهند. هرچند این اولین حضور جیلنهال در دنیای فیلم مارول نیست. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

به دنبال موفقیت فیلم مرد عنکبوتی سم ریمی، توبی مگوایر (Toby Maguire) به دنبال بازی در دنباله فیلم بود. با اینکه سری دوم اسپایدرمن در دست ساخت بود، مگوایر مشغول بازی در درام Seabiscuit بود. وقتی زمان ملحق شدن او به پیش تولید در دنباله فیلم فرا رسید او از این کار امتناع کرد و اعلام نمود که احساس ناراحتی کمی نسبت به بازگشت‌اش به فیلم و کار با بدلکاران دارد. متاسفانه مگوایر خودش را در این فیلم خیلی دست بالا گرفته بود. برای همین سونی او را اخراج کرد و تاریخ اکران فیلم را به تعویق انداخت و به دنبال بازیگر جدیدی برای بازی نقش پیتر پارکر گشت.

یکی از این بازیگران جیلنهال بود. او در مصاحبه با Yahoo! Movies در این باره گفته: در پایان، مگوایر اسپایدی شد.

اما تایید کرد که قرار بوده او نقش اسپایدی را بازی کند:

نقش‌های زیادی در طول فعالیت حرفه‌ای من بودند که من باید جایگزین بازیگر دیگری می‌شدم یا اتفاقی می‌توانست بیفتد که نیفتاد… اما سرانجام من معتقدم وقتی بازیگری نقشی را ایفا می‌کند، خصوصا در یک فیلم، شخصیت از آنِ اوست و تمام. بله، مگوایر به خودش ضربه زد و صحبت‌هایی با من در این باره شد. و با بازیگران زیادی برای این اتفاق صحبت شده بود که یکی از آن‌ها من بودم.

مگوایر از اخراج‌اش توسط استودیو شوکه شد و نمی‌خواست نقش‌اش را در این فرنچایز از دست بدهد، برای همین با مذاکره به سری دوم بازگشت.

جیلنهال در عوض در فیلم The Day After Tomorrow بازی کرد و حالا بعد از ۱۵ سال، او سرانجام وارد فیلم اسپایدرمن شده، هرچند پیتر پارکر نیست.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.