پوستر بین‌المللی لایو اکشن The Lion King منتشر شد

30 June 2019 - 18:15

سیمبا، تیمون و پومبا در پوستر جدید The Lion King (شیر شاه) متحد شده‌اند. جان فاورو (Jon Favreau) که قبلا لایو اکشن The Jungle Book (کتاب جنگل) را کارگردانی کرده بود، با فیلم دیگری به پرده سینماها باز می‌گردد، اما این‌بار هیچ شخصیت انسانی در فیلم دیده نمی‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نسخه انیمیشنی شیر شاه در سال ۱۹۹۴ اکران شد و یکی از بهترین انیمیشن‌های تاریخ تاکنون بوده است. این انیمیشن ۲ بعدی داستانی برگرفته از هملت است و ساند ترک آن برنده اسکار شد و توانست یک میلیارد دلار فروش جهانی داشته باشد.

در شیر شاه اصلی، جاناتان تیلور توماس (Jonathan Taylor Thomas) صداپیشه سیمبا، بچه شیر، متیو برادریک (Matthew Broderick) صداپیشه شیر بزرگ شده، ناتان لین (Nathan Lane) صداپیشه تیمون و ارنی سابلا (Ernie Sabella) صداپیشه پومبا بود. سیمبا جوان بعد از فرار اط پرایدلندز و سقوط در صحرا، توسط دو تا از دوستانش نجات می‌یابد. تیمون و پومبا او را با فلسفه شخصی خود، “نگران هیچ چیز نباش” بزرگ می‌کنند، در حالی که او به این امید است که روزی بزرگ شود و محافظ دوستانش در برابر شکارچیان گردد. سیمبا بزرگ می‌شود و نگرانی‌هاش قدیمی‌اش باز می‌گردند. بیلی ایچنر (Billy Eichner) صداپیشه تیمون در این بازسازی است.

جی‌دی مک‌کراری (JD McCrary) بازیگر و خواننده جوان، صداپیشه بچگی سیمبا است و دونالد گلاور (Donald Glover) صداپیشه بزرگی اوست. سیث روگن (Seth Rogen) نیز صداپیشه پومبا است.

آهنگ Hakuna Matata این سه، آهنگ مورد علاقه طرفداران دیزنی است و در فیلم فاورو نیز خوانده می‌شود.

شیر شاه سومین بازسازی لایو اکشن امسال دیزنی بعد از Dumbo و Aladdin است.‌

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.