تصاویر و جزییات جدیدی از قسمت‌های اول سریال Westworld منتشر شد

2 October 2016 - 21:00

دیگر چیزی به پخش سریال جدید و بزرگ شبکه اچ‌بی‌او نمانده و جزییات و گزارش‌های بیشتر هر لحظه در فضای مجازی منتشر می‌شوند. شاید بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین سوال دنبال‌کنندگان این شبکه این باشد که Westworld جدید چقدر به فیلم سال ۱۹۷۳ خود وفادار خواهد ماند و چه عمق و وسعتی خواهد داشت؟ این را بگذارید برای وقتی که سریال را می‌بینید، برای الان با تصاویر جدید آن و توضیحات قسمت‌های اول با سینماگیمفا همراه باشید!

Westworld قرار است عناصر علمی-تخیلی و وسترن را برای یک سریال هیجان‌انگیز ترکیب کند. خیلی‌ها از همین الان تصور می‌کنند که این سریال Game of Thrones جدیدِ شبکه اچ‌بی‌او خواهد بود! اگر هنوز اطلاعات زیادی در مورد این سریال ندارید، توضیحات این گزارش را از دست ندهید. جاناتان نولان (برادر کریستوفر نولان) و جی. جی. آبرامز (کارگردان مشهور علمی-تخیلی که ساخت فیلم‌های ریبوت پیشتازان فضا و استاروارز سال گذشته را بر عهده داشت) نویسنده و تهیه‌کننده این سریال هستند؛ همین که می‌دانیم این افراد برروی Westworld کار کرده‌اند باعث می‌شود که برای سریال هیجان زده باشیم.

اچ‌بی‌او توضیحات قسمت‌های ۲ تا ۵ این سریال را به همراه تصاویر جدیدی از قسمت اول منتشر کرد. در تصاویر منتشر شده انتونی هاپکینز افسانه‌ای را به همراه بازیگران تازه وارد و البته چند چهره قدیمی سینما و تلویزیون می‌بینیم. در ادامه با تصاویر همراه باشید:

anthony-hopkins-as-dr-robert-ford-credit-john-p-johsnon-hbo

simon-quarterman-as-lee-sizemore-sidse-babett-knudsen-as-theresa-cullen-credit-john-p-johnson-hbo

rodrigo-santoro-as-hector-escaton-ingrid-bols-berdal-as-armistice-credit-john-p-johnson-hbo

luke-hemsworth-as-stubbs-jeffrey-wright-as-bernard-lowe-credit-hbo

ed-harris-as-the-man-in-black-credit-john-p-johnson-hbo

james-marsden-as-teddy-flood-credit-john-p-johnson-hbo

توضیحات مربوط به قسمت دوم که قرار است در ۹ اکتبر پخش شود:

مهمان‌های جدید، تازه واردی به نام ویلیام و یکی از ملاقات‌کننده‌های همیشگی به نام لوگان با انتظارات و اهداف متفاوت به Westworld می‌رسند. برنارد و رییس شرکت QA ترسا کالن در مورد این موضوع بحث می‌کنند که آیا بیماری پدیدار شده جدید واگیردار است یا خیر. السی هیو احساسات میو را دستکاری می‌کند. لی سیزمور ایده جدید خود را به تیم ارائه می‌دهد اما دکتر فورد ایده‌های خودش را دارد. مرد سیاه‌پوس با یک مرد محکوم شده به نام لاورنس دست به یکی می‌کند تا با هم از رازهای تاریک و عمیق Westworld پرده بردارند.

اگر قسمت اول این سریال را ندیده باشید به هیچ وجه نمی‌توانید متوجه شوید که این توضیح ارائه شده به چه معناست! و برای همین است که خواندن آن داستان را اسپویل نخواهد کرد. توضیحات مربوط به قسمت سوم (۱۶ اکتبر) را در پایین مشاهده کنید:

السی و استابز برای تعقیب یک میزبان (فرد بیمار) به تپه‌ها می‌زنند. تدی با یک پس‌زمینه از ماجراهایی که اتفاق می‌افتند روبه‌رو می‌شود که او را به سراغ پیدا کردن یک فرد تبهکار جدید می‌برد. این باعث می‌شود که دلورس را تنها در سوییت‌واتر ترک کند. برنارد ریشه‌های جنون و توهم را در میزبان‌ها بررسی می‌کنم. ویلیام هم به چیز جالبی برمی‌خورد و می‌خواهد آن را دنبال کند برای همین لوگان را هم در راه با خود همراه می‌کند.

امشب منتظر اولین قسمت سریال Westworld باشید! برای مشاهده تمامی اخبار و گزارش‌های مربوط به این سریال به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.