لیزو مایل به بازی در نقش اورسولا در لایو اکشن The Little Mermaid است

1 July 2019 - 11:30

ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) به احتمال زیاد قرار است نقش اورسولا (Ursula) را در لایو اکشن اقتباسی The Little Mermaid «پری دریایی کوچک» بازی کند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

ملیسا ویوین جفرسون (Melissa Viviane Jefferson) که در حرفه‌اش به عنوان لیزو (Lizzo) شناحته می‌شود، جمعه در توییتر به‌ خاطر نقشش واکنش نشان داد، مدت کوتاهی بعد از اینکه خبرها حاکی از هنرنمایی ملیسا مک‌کارتی در نقش اورسولا شد، او نسبت به این اتفاق با یک ایموجی گریه واکنش نشان داد.
لیزو که یک خواننده است، در حال حاضر دو آلبوم بیرون داده است. از افتخارات بازیگری وی تنها می‌توان هنرنمایی در نقش الکس (Alex) در سریال تلویزیونی Memestar Chronicles که در سال ۲۰۱۷ پخش می‌شد، آن هم برای یک فصل اشاره کرد.
مک‌کارتی از قبل برای بازی در این فیلم توسط راب مارشال (Rob Marshall) سازنده‌ی فیلم در نظر گرفته شده بود. در این فیلم الن منکن (Alan Menken) و هاوارد اشمن (Howard Ashman)  آهنگ Under the Sea (برنده‌ی جایزه‌ی اسکار) را در فیلم اجرا می‌کنند. همچنین آهنگ‌های جدیدی از منکن و لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) نیز پخش می‌شود.
دیوید مگی (David Magee) آخرین فیلم‌نامه را برای این ریبوت بعد از جین گولدمن (Jane Goldman) نوشته است. مارک پلت (Marc Platt)، مارشال، میراندا و جان دلوسا (John DeLuca) از تهیه‌کنندگان فیلم هستند. هنوز تاریخ انتشاری برای فیلم در نظر نگرفته شده است.
منبع: Deadline
برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.