کلید خوردن فیلمبرداری Bill & Ted 3 از همین هفته

1 July 2019 - 11:00

بنا بر گفته‌ی اد سولومون (Ed Solomon)، نویسنده‌ی فیلم سوم یک فرانچایز کمدی یعنی Bill & Ted Face the Music «بیل و تد با موسیقی روبرو می‌شوند»، این فیلم در همین هفته فیلم‌برداری‌اش آغاز می‌شود. این خبر با کمی جزئیات در مورد تولید، در شبکه‌ی اجتماعی او دیده شده است. Bill & Ted Face the Music توسط دین پریسوت (Dean Parisot) کارگردانی شده و سومین فیلم از یک مجموعه‌ی علمی تخیلی و کمدی را روانه‌ی سینماها می‌کند. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در فیلم سال ۱۹۸۹ یعنی Bill & Ted’s Excellent Adventure «ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد»، الکس وینتر (Alex Winter) به همراه کیانو ریوز (Keanu Reeves)، در نقش دو فرد بی‌کار به نام‌های به ترتیب بیل (Bill) و تد (Ted) درخشیدند. آنها در محل زندگی‌شان یعنی کالیفرنیا، ماشینی عجیب را پیدا کردند که آنها را در زمان جابجا می‌کرد. Bill & Ted’s Excellent Adventure با بودجه‌ای ۶٫۵ میلیون دلاری، نزدیک به بیش از ۴۰ میلیون دلار در باکس آفیس فروخت که نتیجه‌ی آن فیلم سال ۱۹۹۱ به نام Bill & Ted’s Bogus Journey بود. این دو فیلم کیانو ریوز را ده سال قبل از سه گانه‌ی The Matrix «ماتریکس» که عرصه‌ی کاری او را متحول کرد، به یک ستاره‌ی هالیوود بدل کرد.

سولومون نویسنده‌ی Bill & Ted Face the Music در توییتر خاطر نشان کرد که تولید این فیلم از اول ژوئیه آغاز می‌گردد. وی گفت که همه‌ی دست‌اندر کاران، باید ساعت ۷:۳۰ حاضر باشند و راس ساعت ۹ (احتمالا صبح) فیلم‌برداری آغاز می‌شود. این یقینا برای هوادارانی که مدت‌هاست منتظر خبری از دنباله‌ای برای بیل و تد هستند، هیجان‌انگیز خواهد بود چرا که یک دهه است که این دنباله در حال پیشرفت است. در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸، سولومون تایید کرد که فیلم‌نامه نوشته شده است. در سال‌های اخبر سولومون فیلم‌نامه‌ی Now You See Me و Now You See Me 2 را هم نوشته است. بعلاوه اینکه نویسنده‌ی اثر رازآلود Mosaic از HBO به کارگردانی استیون سودربرگ (Soderbergh) که اتفاقا  یکی از تهیه کنندگان Bill & Ted Face the Music است، همین سولومون بوده است.

Bill & Ted Face the Music در ماه ژوئن ۲۰۱۹، تعدادی بازیگر جدید را اضافه کرد. ابتدا سامارا ویوینگ (Samara Weaving) بازیگر Ready or Not، و سپس بریجیت لاندی پین (Brigette Lundy-Paine) بازیگر Atypical اضافه شدند. در ۱۹ام همان ماه آنتونی کریگان (Anthony Carrigan) بازیگر Gotham و Barry اضافه شد. اوایل این هفته هم بک بنت (Beck Bennett) به جمع بازیگران اضافه گشت. در حالی که حضور ویلیام سدلر (William Sadler) که از بازیگران اصلی بود هم اخیرا تایید شد.

علی رغم اینکه اکنون کیانو ریوز شهرت و اعتبار زیادی دارد، پیش بینی اینکه آیا Bill & Ted Face the Music یک باکس آفیس بی رقیب خواهد داشت یا خیر، سخت است. اما باید منتظر ماند و سرنوشت این دنباله را دید.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.