نخستین تصاویر و پوستر رسمی منتشر شده از سریال The Witcher

1 July 2019 - 22:01

شبکه نتفلیکس جدیدترین تصاویر سریال تلویزیونی The Witcher را منتشر کرده و تایید کرده برنامه‌هایی برای این سریال در کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۱۹ دارد. این سریال براساس رمان‌های فانتزی آندری ساپکوسکی (Andrzej Sapkowski) است و داستان گرالت اهل ریویا (با بازی هنری کویل)، شکارچی هیولا است که قدرت‌های ویژه‌ای دارد و سرنوشت‌اش او را با شاهزاده سیری (با بازی فریا آلن) و ینیفر اهل ونگربرگ (با بازی آنیا چالوترا)، هم مسیر می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کامیک‌کان سن‌دیگو ۲۰۱۹ از روز پنجشنبه ۱۸ ژوئیه تا یکشنبه ۲۱ ژوئیه برگزار می‌شود و پنل‌های بسیاری از سریال‌های تلویزیونی را نشان می‌دهد. نتفلیکس امروز اعلام کرد که پنل آن برای The Witcher در سالن H در ساعت ۲:۱۵ عصر روز جمعه ۱۹ ژوئیه برگزار می‌گردد. پنل این سریال را یووت نیکول بروان (Yvette Nicole Brown) میزبانی می‌کند و بازیگرانی همچون آلن، کویل و کالوترا به همراه شورانرهایی همچون لورن اسکمیت هیسریچ (Lauren Schemidt Hissrich) مهمانان آن هستند. حالا نتفلیکس زودتر از این رویداد، تصاویر مربوط به شخصیت‌های این سریال فانتزی را منتشر کرده است.

علاوه بر اولین تصاویر از سیری و ینیفر، نتفلیکس تصاویر بیشتری از گرالت در سریال و پوستر رسمی آن را نیز منتشر کرده است.

فرنچایز ویچر بیشتر بخاطر CD Projekt Red و بازی ویدئویی آتاری شناخته شده اما گویا این سریال نتفلیکس از رمان‌های ساپکوسکی گرفته شده تا بازی‌هایش. این سریال ساخته هیسریچ بازیگران زیادی خواهد داشت: جودی می (Jodhi may) در نقش کالانث، بورن هلینور هارالدسون (Björn Hlynur Haraldsson) در نقش ایست، آدام لوی (Adam Levy) در نقش موسساک، مای‌آنا برینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسایا، میمی نوونی (Mimi Ndiweni) در نقش فرینگیلا، تریکا ویلسون-رید (Therica Wilson-Read) در نقش سابرینا و اما اپلتون (Emma Appleton) در نقش رنفری. فصل اول سریال ۸ قسمتی است و انتظار می‌رود اواخر امسال روی آنتن شبکه نتفلیکس رود.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.