Avengers: Endgame اکنون تنها کمتر از ۲۵ میلیون دلار با رکورد Avatar فاصله دارد!

2 July 2019 - 12:30

به لطف اکران مجدد فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» در این آخر هفته، این اثر از دنیای سینماتیک مارول مقداری به رکورد فیلم Avatar «آواتار» که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ است، نزدیک شد. تا یکشنبه شب، Avengers: Endgame از مرز ۲٫۷۶۵ میلیارد دلار در سرتاسر دنیا عبور کرد و حالا کمتر از ۲۵ میلیون دلار با فیلم «آواتار» که ۲٫۷۸۸ میلیارد دلار فروخت، فاصله دارد. اکران مجدد Endgame تنها ۸٫۷ میلیون دلار در دنیا فروش داشته است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

قبل از اکران دوباره‌ی Endgame، انتظار می‌رفت که این فیلم در آخر هفته Avatar را پشت سر بگذارد. اما اکنون که پخش مجدد در حال انجام است، نظرات عوض شده و کسی گمان نمی‌کند که این فیلم بتواند به Avatar برسد. اگرچه، باور کنید یا خیر، همواره احتمال این وجود دارد که استودیو مارول دوباره با کمی تغییرات یک اکران دیگر هم داشته باشد، هر چند بعید است که دیزنی دست به چنین کاری بزند.

آلان هورن (Alan Horn) رئیس استودیو والت دیزنی در نشست خبری بعد از فروش ۱ میلیارد دلاری Endgame در باکس آفیس جهانی گفت:

کوین فایگی (Kevin Feige) و تیمش در استودیو مارول چالشی جدید در عرصه‌ی اکران فیلم در سطح بین‌المللی، هم در روایت داستان و هم در باکس آفیس پدید آوردند. اگرچه Endgame یک پایان برای دنیای سینماتیک مارول به حساب نمی‌آید، این ۲۲ فیلم یک دستاور مهم بوده است و همچنین باکس آفیس این آخر هفته نیز یک موفقیتی است که آنها بوسیله‌ی دنیایی که با ذوق و استعداد ساخته‌اند و با شور و شوق هواداران در سرتاسر جهان مواجه شده است، بدست آورده‌اند.

کوین فایگی، رئیس استودیو مارول خاطر نشان کرد:

هنگامی که همه چیز با فیلم Iron Man «مرد آهنی» شروع شد، چیزی که همگی ما می‌خواستیم این بود که داستان این شخصیت‌ها را به روی صحنه‌ی سینما بیاوریم، چرا که این تنها راهی بود که هواداران کامیک‌ها، این شخصیت‌ها را ملاقات می‌کردند. ما موفقیت‌های زیادی در این سفر داشتیم که منجر به یک نتیجه‌ی غیرقابل باوری به نام Avengers: Endgame شد که هوادارانمان در سرتاسر دنیا از طریق دیدن آن ما را حمایت کردند. کارگردانان ما، آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) و همچنین نویسندگان ما، کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و مارکوس مک فیلی (Stephen McFeely)، واقعا این داستان را به ارمغان آوردند و من به شدت از بازیگران و فیلمسازانمان در تمام دنیای سینماتیک مارول و تمام کسانی که به سختی کار کردند تا این فیلم‌ها به بهترین شکل ممکن ساخته شوند، تیم‌های شگفت‌انگیزمان در استودیو مارول و دیزنی تشکر می‌کنم. و البته، بدون استن لی (Stan Lee) و جک کربی (Jack Kirby) هیچ کدام از اینها اتفاق نمی‌افتاد.

اما شما همراهان سینما فارس در مورد حرف‌های فایگی چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما حرف‌های او بوی خداحافظی نمی‌دهد؟ و اینکه آیا اگر Endgame در اینجا هم اکران می‌شد، Avatar را پشت سر نمی‌گذاشت؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

منبع: کامیک بوک

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.