چه کسی الویس پرسلی خواهد شد؟

2 July 2019 - 11:30

پنج بازیگر ستاره‌ای که می‌توانند در فیلم جدید بیوگرافی الویس پرسلی ساخته باز لورمن (Baz Luhrmann) بخوانند و هنرنمایی کنند، برای ایفای نقش پرسلی تست داده‌اند و انتخاب گزینه مورد نظر از میان آن‌ها بسیار دشوار شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

انسل الگورت (Ansel Elgort) ستاره‌ی The Fault in Our Stars و Baby Driver؛ مایلز تلر (Miles Teller) بازیگری که به زودی در Top Gun: Marverick دیده می‌شود و قرار بود بعد از بازی در Whiplash نقش اول La La Land شود؛ آستین باتلر (Austin Butler) که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood کوانتین تارنتینو (Quentin Tarantino) دیده خواهد شد؛ سه بازیگر اصلی هستند که از آن‌ها تست گرفته شده است.

اما این پایان ماجرا نیست. هری استایلز (Harry styles) خواننده اصلی سابق گروه One Direction که با بازی در Dunkirk وارد دنیای بازیگری شد و آرون تایلور جانسون (Aaron Tylor-Johnson) بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron دیگر بازیگرانی هستند که برای این نقش تست داده‌اند.

در حال حاضر تام هنکس (Tom Hanks) در نقش تام پارکر، مدیر برنامه‌های پرسلی که تمامی ابعاد زندگی او را کنترل می‌کرده، به این پروژه ملحق شده است.

این کار بزرگی خواهد بود که هر لحظه باید منتظر اخبار جدیدی از آن باشیم. لورمن فیلم‌نامه کار را با کرگ پیرس (Craig Pearce) نوشته و درباره رابطه میان مدیر الویس پرسلی و این خواننده جوان است که از قشر ضعیف جامعه آمد و ستاره برجسته‌ای شد که مسیر موسیقی را به کلی تغییر داد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.