پیوستن جیکوب ترمبلی و آکوافینا به لایو اکشن Little Mermaid محصول دیزنی

2 July 2019 - 13:30

جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) و آکوافینا (Awkwafina) برای بازی در فیلم لایو اکشن  The Little Mermaid «پری دریایی کوچولو» محصول دیزنی وارد مذاکره شدند. این فیلم داستان کلاسیک نوشته‌ی هانس کریستین اندرسون (Hans Christian Andersen) را روایت می‌کند، اما به طور خاص براساس انیمیشن موزیکال برنده اسکار محصول دیزنی در سال ۱۹۸۹ ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

انیمیشن Little Mermaid محصول دیزنی داستان آریل یک شاهدخت پری دریایی را دنبال می‌کرد که عاشق شاهزاده انسانی به نام اریک می‌شود، و با جادوگر دریایی اورسلا معامله‌ای می‌کند تا او را به یک انسان تبدیل کند. در این بازسازی لایو اکشن شاهد همکاری مجدد راب مارشال (Rob Marshall) و دیوید مگی (David Magee) کارگردان و نویسنده‌ی Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» و لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) بازیگر آن فیلم هستیم که همراه با آلن منکن (Alan Menken) ترانه‌های جدیدی برای این فیلم خواهند نوشت. این یکی از انیمیشن‌های بی‌شمار دیزنی است که به زودی نسخه لایو اکشن آن‌ها ساخته خواهد شد، که قبلا هم شاهد موفقیت این فیلم‌ها مثل Cinderella «سیندرلا» و به تازگی Aladdin «علاءالدین» بوده‌ایم.

ترمبلی صداپیشگی یک ماهی به نام فلاندر که دوست آریل است را برعهده خواهد داشت. آکوافینا هم قرار است صداپیشگی اسکاتل مرغ دریایی خوش‌قلبی را برعهده داشته باشد که درس‌های کاملا اشتباهی درباره فرهنگ انسان‌ها به آریل یاد می‌دهد. صداپیشگی این شخصیت‌ها در انیمیشن اصلی برعهده جیسون مارین (Jason Marin) و بادی هکت (Buddy Hackett) بود.

ترمبلی که پاییز امسال ۱۳ ساله خواهد شد، با بازی در فیلم درام برنده اسکار Room «اتاق» در سال ۲۰۱۵ خودش را به همگان معرفی کرد، و از آن پس در فیلم‌هایی مثل Wonder «شگفت‌انگیز» و The Predator «غارتگر» حضور داشته است. آکوافینا ابتدا در یوتیوب مشغول فعالیت بود و پس از آن در فیلم‌هایی مثل Ocean’s Eight «هشت یار اوشن» و Crazy Rich Asians «آسیایی‌های خرپول» حضور داشته است. هردوی آن‌ها فیلمی برای اکران در تابستان دارند (The Farewell «خداحافظی» و  Good Boys «پسران خوب») که در جشنواره‌های فیلم اوایل امسال با استقبال خوبی روبرو شدند، و هردو پاییز امسال با فیلم‌های Doctor Sleep «دکتر اسلیپ» دنباله فیلم The Shining «درخشش» و Jumanji: The Next Level «جومانجی: مرحله بعد» به سینماها برخواهند گشت.

فیلم Little Mermaid با حضور بازیگرانی مثل ترمبلی، آکوافینا و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) که در حال مذاکره برای بازی در نقش اورسلا است، از حالا گروه بازیگران مستعدی را برای خودش جمع‌آوری کرده است. انتخاب بازیگران اصلی فیلم یعنی اریک، ترایدنت پدر آریل و البته خود آریل پری دریایی کوچولو به زودی آغار خواهد شد. شایعات زیادی مبنی بر حضور Zendaya «زندیا» بازیگر فیلم‌های Spider-Man «مرد عنکبوتی» و بازیگر سابق شبکه دیزنی‌چنل منتشر شده است. او به تازگی برای ادای احترام به مری جین موهای خودش را به رنگ قرمز درآورده است. شاید هم این رنگ قرمز موها نشانگر سفر زندیا به زیرآب باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.