فیلم Charlie’s Angels: انتشار دو پوستر جدید با حضور تیم فرشتگان

2 July 2019 - 14:30

سونی پیکچرز دو پوستر جدید از فیلم Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» منتشر کرد که در آن‌ها شاهد حضور کریستن استوارت (Kristen Stewart)، نیومی اسکات (Naomi Scott) و الا بالینسکا (Ella Balinska) در نقش گروه سه‌نفره اصلی فیلم هستیم. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در نسخه جدید به کارگردانی الیزابت بنکس (Elizabeth Banks)، سابینا (با بازی استوارت)، الینا (با بازی اسکات) و جین (با بازی بالینسکا) برای چارلز تاونسند مرموز کار می‌کنند، که سازمان امنیتی و حفاظتی او در سطح بین‌المللی گسترش یافته است. با حضور باهوش‌ترین، شجاع‌ترین و ماهرترین زنان در سراسر دنیا، حالا تیم‌هایی از فرشتگان وجود دارند که بوزلی‌های مختلفی سرپرستی آن‌ها را برعهده دارند.

فیلمنامه‌ی این فیلم توسط بنکس براساس داستانی از ایوان اسپیلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos) و دیوید آبورن (David Auburn) نوشته شده است. بازیگران دیگری از جمله نوآ سنتینیو (Noah Centineo)، جاناتان تاکر (Jonathan Tucker)، سم کلفلین (Sam Claflin)، پاتریک استوارت (Patrick Stewart)، جایمون هانسو (Djimon Hounsou) و خود بنکس در این فیلم حضور دارند.

این فرنچایز با سریال تلویزیونی که از سال‌های ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۱ پخش می‌شد کار خود را آغاز کرد. سپس دو فیلم Charlie’s Angels «فرشتگان چارلی» در سال ۲۰۰۰ و Charlie’s Angels: Full Throttle «فرشتگان چارلی: زدن به سیم آخر» در سال ۲۰۰۳ با بازی کامرون دیاز (Cameron Diaz)، درو بریمور (Drew Barrymore) و لوسی لیو (Lucy Liu) اکران شدند. این فیلم جدید دنباله‌ای برای سریال و آن دو فیلم خواهد بود.

فیلم Charlie’s Angels در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) اکران خواهد شد.

 

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.