فیلم‌برداری Mona Lisa and the Blood Moon به کارگردانی آنا لیلی امیرپور آغاز شده است

2 July 2019 - 15:30

به گزارش سایت خبری ددلاین (Deadline)، فیلم‌برداری پروژه بعدی آنا لیلی امیرپور (Ana Lily Amirpour) تحت عنوان Mona Lisa and the Blood Moon (مونالیزا و ماه خون) با حضور بازیگرانی مثل کریگ رابینسون (Craig Robinson)، کیت هادسون (Kate Hudson)، ای دی اسکرین (Ed Skrein)، و هنرپیشه مطرح کره‌ای: جون جانگ-سئو (Jun Jong-Seo) در نقش‌های اصلی، در نیو اورلینز (New Orleans) آغاز شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که آنا لیلی امیرپور (کارگردان A Girl Walks Home Alone at Night (دختری در شب تنها به خانه می‌رود)) آن را نوشته است و کارگردانی می‌کند، یک ماجرای فانتزی دارد که به روایت داستان دختری با قدرت‌های خارق‌العاده و خطرناک می‌پردازد که از یک تیمارستان روانی فرار می‌کند و سعی می‌کند با بازیافتن توانایی‌هایش از آن‌ها به نفع خودش در New Orleans استفاده کند.

علاوه بر بازیگران ذکر شده، ایوان وایتن (Evan Whitten) نیز در فیلم بازی خواهد کرد، او با ایفای نقش یک الیوت جوان‌تر در تریلر موفق Mr. Robot (آقای ربات) از شبکه USA و هم‌چنین حضور در درام پزشکی موفق The Resident (مقیم) از شبکه Fox به شهرت بیشتری دست یافت. در ابتدا قرار بود زاک افرون (Zac Efron) هم در فیلم حضور داشته باشد اما اسکرین جایگزین او شد.

برنده اسکار: جان لشر (John Lesher) و دیلان ویدرد (Dylan Weathered) از طرف کمپانی Le Grisbi Productions و آدام و رابی میرلز (Adam and Robbie Mirels) از طرف کمپانی Entertainment 141 از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند، درحالی‌که اریکا اولد (Erika Olde)، سام روزم (Sam Roseme) و لوک رودگرز (Luke Rodgers) هم تهیه‌کنندگان اجرایی می‌باشند.

لشر در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:

همکاری با لیلی به عنوان یک فیلم‌ساز واقعاً درجه یک و ژرف اندیش مایه افتخار من است، و من می‌خواهم به‌خصوص از روگ ساترلند (Roeg Sutherland) و لوک رودگرز به علت پیمودن مسافتی بس طولانی جهت ساخت این فیلم تشکر کنم.

امیرپور در حال حاضر برای کارگردانی ریبوتی هم در نظر گرفته شده است، این ریبوت قرار است بر اساس فیلم اکشن موفق Cliffhanger (داستان مهیج) با بازی سیلوستر استالون (Sylvester Stallone)، محصول سال ۱۹۹۳، ساخته شود.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.