تریلر فیلم Jacob’s Ladder: بازسازی یک فیلم ترسناک فرقه محور

3 July 2019 - 15:04

اولین تریلر بازسازی فیلم Jacob’s Ladder «نردبان جیکوب» منتشر شد. فیلم اصلی به نویسندگی بروس جوئل روبین (Bruce Joel Rubin) و کارگردانی آدرین لاین (Adrian Lyne) درباره یک کهنه‌سرباز جنگ ویتنام به نام جیکوب (با بازی تیم رابینز (Tim Robbins)) بود که به خانه برگشته و اسیر توهماتی خشن و غیرعادی از هیولاهای پیرامونش در شهر می‌شود. جیکوب که مطمئن می‌شود توهماتش حاصل چیزی بیشتر از اختلال استرسی پس از آسیب روانی است، به دنبال همرزمان خودش می‌گردد تا بفهمد دلیل این توهمات چیست، اما با سوالات و ابهامات بیشتری روبرو می‌شود. شما خوانندگان عزیز سینمافارس می‌توانید این تریلر را از اینجا مشاهده کنید.

ال‌دی اینترتینمنت سازنده فیلم‌های ترسناکی مثل Black Rock «صخره سیاه» و The Collection «کلکسیون» سال ۲۰۱۳ برای تولید بازسازی Jacob’s Ladder سرمایه‌گذاری کرد. جف بولر (Jeff Buhler) برای بازنویسی فیلمنامه براساس داستان نوشته شده توسط جیک وید وال (Jake Wade Wall) به این پروژه پیوست. این فیلم با قول یک پیچش داستانی کاملا جدید، سال ۲۰۱۶ با حضور مایکل ایلی (Michael Ealy) در نقش اصلی وارد فاز تولید شد.

در تریلر منتشر شده از فیلم که در آن بازیگران دیگری از جمله جسی ویلیامز (Jesse Williams) و نیکول بهاری (Nicole Beharie) هم حضور دارند، شاهد صحنه‌های سوررئال جذابی هستیم که برخی جدید و برخی بازسازی صحنه‌های فیلم قبلی هستند.

به جای اینکه جیکوب با پیامدهای مرگ پسرش دست و پنجه نرم کند، او حالا سوگوار مرگ برادرش است که حین خدمت آن‌ها در افغانستان کشته شده است. جیکوب که برای تبدیل شدن به یک جراح و تشکیل خانواده، ارتش را رها کرده، وقتی دنیایش را دگرگون می‌بیند که یک غریبه به او می‌گوید برادرش در واقع زنده است و در یک پناهگاه زیرزمینی زندگی می‌کند. زندگی جیکوب خیلی زود دگرگون می‌شود، جایی که توهماتش با پارانویا درباره برادرش و اینکه او چه چیزی از جنگ همراه خودش به خانه آورده ترکیب می‌شود.

براساس تریلر می‌توان گفت این یک بازگویی از داستان اصلی است که به اندازه کافی صحنه‌های جدید دارد تا بتوان آن را یک بازسازی نامید. مثل فیلم Hereditary «موروثی»، تم‌های جالبی برای کاوش در این فضای سوررئال وجود دارند و روابط متقابل این دو برابر نوید فیلم خوب و پرتنشی را می‌دهند. اینکه این بازسازی مانند فیلم قبلی پیچشی جذاب و شوکه کننده داشته باشد مشخص نیست، اما تریلر به اندازه کافی ما را برای تماشای آن متقاعد می‌کند.

فیلم Jacob’s Ladder در تاریخ ۲۳ اوت (۱ شهریور) اکران خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.