بن افلک از جزئیات لباس تاکتیکی بتمن می‌گوید

3 October 2016 - 09:00

بتمنی که بن افلک (Ben Affleck) بازی می‌کند، متفاوت از بتمن‌هایی است که تا کنون دیده‌ایم. در فیلم امسال Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت»، او پیرتر، پخته‌تر، خسته‌تر و بیشتر شبیه کاراکتری است که توسط فرانک میلر (Frank Miller) در رمان گرافیکی «شوالیه تاریکی بازمی‌گردد» طراحی شده‌است. حتی لباس او، غارش و بتموبیل نیز متفاوت است و به نسخه کلاسیک آنها از گذشته شباهت دارد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

با این وجود، در دنباله Justice League «لیگ عدالت» توسط زک اسنایدر (Zack Snyder)، بزرگ‌ترین قهرمانان DC در اتحادشان، دوباره طراحی خواهند شد، از جمله شاهد این موضوع خواهیم بود که بتمن، مسئولیت تبدیل شدن به رهبر تیم را پذیرفته است. در کنار او واندر وومن، سوپرمنِ زنده شده، فلش، آکوامن و سایبورگ باید با Steppenwolf و لشکر شیطانی‌اش مقابله کنند که برای شکار کردن سه جعبه مادر، به زمین آمده‌اند.

در حال حاضر افلک، مشغول تبلیغ فیلم جدید خود The Accountant «حسابدار» است، ولی خب به طور قطع از او سوالاتی در مورد فیلم پیش روی لیگ عدالت و همچنین فیلم سولوی بتمن خواهد شد. به طور خاص، در مصاحبه اخیرش با Extra، افلک با صحبت در مورد برخی جزئیات، گفت که چه انتظاری باید از این دو فیلم داشته باشیم. وقتی از او در مورد دو لباس بتمن در فیلم لیگ عدالت سوال شد، او پاسخ داد که این لباس تاکتیکی «برای استفاده در ماموریتی خاص» از فیلم طراحی شده‌است. اگرچه او در مورد ارائه جزئیات محتاط بود ولی اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های این لباس تاکتیکی در اختیار ما گذاشت. او توضیح داد:

در  Justice League دو لباس وجود دارد. اولی آنی است که قبلا دیده‌ایم و دیگری مربوط به زمانی می‌شود که او برای طبیعت ماموریت خاص آن را طراحی می‌کند… که نمی‌توانم بیشتر در موردش صحبت کنم. ولی در واقع این فرصتی برای تیم سازنده بود که المان‌های جدید به لباس اضافه کنند و حسابی تکنولوژی را در آن وارد کنند. به نظر من آنها به خوبی از پس کار برآمدند.

justice-league-first-image

لباس نرمال بتمن در Justice League نیز به طور قطع از لباس قبلی‌اش در Batman V Superman مقاوم‌تر است. با اضافه شدن چند لایه زره در قسمت سینه و شکم، مقاومت لباس در مبارزات بیشتر خواهد بود. در داخل ماسک او نیز که برای ما نامرئی است، ظاهراً تغییرات و به روز رسانی‌هایی اعمال خواهد شد تا ارتباط او با آلفرد و دیگر هم تیمی‌هایش واضح‌تر و راحت‌تر باشد.

در کنار این موضوع، وقتی از او سوال شد که قرار است فیلم سولوی بتمن را کارگردانی کند، او جواب داد، «درسته، این چیزی است که آنها می‌گویند». به نظر می‌رسد تا زمان تایید این موضوع توسط برادران وارنر باید منتظر بمانیم، اگرچه افلک این موضوع را تایید کرد که جی‌کی سیمونز (J.K. Simmons) برای بازی در نقش کمیسر گوردون، در این فیلم نیز حضور خواهد داشت. این سومین همکاری این دو بازیگر خواهد بود، چرا که قبلا در دو فیلم The Accountant و Justice League نیز همبازی بوده‌اند. مدیرعامل کمپانی برادران وارنر، این موضوع را اعلام کرده‌است که فیلم سولوی بتمنِ افلک، امکان دارد فاصله‌ای ۱۸ ماهه با ما داشته‌باشد، پس امیدواریم اخباری پیرامون این فیلم به زودی منتشر شود.

Justice League در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۶ راهی سینماها می‌شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    برخلاف خیلیا،از بتمن افلک خوشم میاد
    امیدوارم فیلمش موفق شه