تریلر جدید Spies In Disguise: پرواز ویل اسمیت و تام هالند!

3 July 2019 - 13:30

دیزنی یک تریلر جذاب برای انمیشین جدید خودش Spies In Disguise که درواقع برای فاکس بوده است و قرار است کریسمس امسال اکران گردد، منتشر کرده است. نکته‌ی جالب توجه این انیمیشن صداپیشگی ویل اسمیت (Will Smith) و تام هالند (Tom Holland) در آن است. برای آگاهی از جزئیات خبر و مشاهده‌ی این تریلر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این انیمیشن بر اساس انیمیشن سال ۲۰۰۹ از لوکاس مارتل (Lucas Martell) به نام Pigeon: Impossible ساخته شده است و در آن ویل اسمیت صدا پیشه‌ی یک ابر جاسوس به نام لنس استرلینگ (Lance Sterling) است که در مقابل یک دانشمند به نام والتر بکت (Walter Beckett) با صدای تام هالند قرار گرفته است. لنس، آرام، صاف و ساده اما خشن است و والتر دقیقا نقطه‌ی مخالف اوست. اما بعد از اینکه وقایع غیر قابل انتظاری رخ می‌دهند، این دو مجبور می‌شوند که دست به دست هم دهند تا یک ماموریت را به اتمام برسانند.

بن مندلسون (Ben Mendelsohn)، کارن گیلان (Karen Gillan)، راشیدا جونز (Rashida Jones)، دی خالد (DJ Khaled) و ماسی اوکا (Masi Oka) نیز از صدا پیشگان این انیمیشن هستند. Spies In Disguise توسط Fox Animation و Blue Sky Studios و همچنین Chernin Entertainment تهیه خواهد شد. تروی کوآن (Troy Quane) و نیک برونو (Nick Bruno) دستیاران کارگردان هستند و فیلمنامه را هم برد کوپلند (Brad Copeland) نوشته است. گفتنی است که مایکل جی تراورس (Michael J. Travers) تهیه کننده‌ی این اثر خواهد بود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.