تاریخ انتشار فصل سوم Stranger Things مشخص شد

3 July 2019 - 21:30

تا فصل سوم سریال Stranger Things تنها یک روز دیگر باقی مانده است و این مجموعه در چهارم ژوئیه (۱۳ تیر) منتشر خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

با توجه به اینکه احتمالا تعداد زیادی از طرفداران نتفلیکس که این روز را جشن می‌گیرند، برای یکی از مورد انتظارترین سریال‌های تابستان نیز لحظه شماری می‌کردند، اکنون ما، زمان دقیق انتشار فصل سوم این سریال را می‌دانیم.

فصل سوم سریال پرطرفدار و هیجان انگیز Stranger Things در تاریخ ۴ ژوئیه ساعت ۱۲ نیمه شب به وقت آمریکا (۱۳ تیر ساعت هفت و سی دقیقه‌ی صبح به وقت ایران) منتشر خواهد شد.

پیش‌تر به هنگام منتشر شدن نقدهای فصل سوم این سریال و دریافت نمره‌ی ۹۲ از سایت راتن تومیتوز، هواداران از چیزی که مشاهده می‌کردند خوشحال بودند؛ دریافت سرتیفاید فرش برای فصل سوم این سریال یک افتخار به حساب می‌‌آید که آن را در کنار بهترین‌ها قرار می‌دهد. این، سومین نشان سرتیفاید فرش برای این سریال محسوب می‌شود، همچنین منتقد سایت ComicBook.com پاتریک کاوانا (Patrick Cavanagh) به این فصل از سریال نشان کامل پنج ستاره را داد که مشخص می‌کند، این فصل بهترین فصل سریال تا به امروز است.

کاوانا در مورد این فصل چنین می‌گوید:

فصل سوم سریال چیزهایی که دقیقا می‌خواستید ببینید و یا چیزهایی که انتظارش را نداشتید را کنار هم قرار می‌دهد. تغییر بازه‌ی زمانی سریال به تابستان در کنار رازهای مبهوت کننده‌ی Upside Down و دکتر برنر باعث حرکت سریال به سمت ایجاد فضایی بزرگسالانه شده است. با وجود شروعی سنگین، سازندگان راهی برای تبدیل غیرممکن‌ها به ممکن‌ها و ارائه‌ی بهترین فصل ممکن پیدا کرده‌اند و همه، به خاطر وفاداری به طرفداران و به چالش کشیدن سازندگان برای دیدن چیزی بیشتر از سریالی که برای قدم گذاشتن در حاشیه‌های امن شناخته می‎شود، صورت گرفته است.

راس دافر (Ross Duffer)، یکی از خالقان سریال، پیشتر به موضوع چالش برانگیز بودن این فصل از سریال اشاره کرده بود:

ما می‌توانیم بگوییم که این فصل سریال بی تردید سرگرم کننده‌ترین و در عین حال رعب آورترین و احساسی‌ترین فصل سریال خواهد بود و ترکیب چنین فضاهایی با یکدیگر، این فصل را از دیگر فصل‌های سریال جدا می‌کند.

دیوید هاربور (David Harbour)، یکی از ستارگان سریال، پیش از این در مصاحبه با ComicBook.com، پایان این فصل را شاهکار خوانده بود:

مخصوصا در قسمت هشتم سریال لحظه‌ای وجود دارد که شما هم می‌خندید و هم گریه خواهید کرد. خودم جلوی تلویزیون فریاد می‌کشیدم، البته زیاد اهلش نیستم ولی خیلی متعجب خواهم شد اگر این فصل، فصل مورد علاقه‌تان نباشد و بیشتر متعجب خواهم شد اگر فکر کنید قسمت هشت، بهترین قسمت سریال نیست، به این دلیل که بسیار زیبا، غیرمنتظره، بزرگ و منسجم است. برای من، قسمت هشتم شاهکار بود.

بنابراین ۱۳ تیر ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت ایران، این سریال جذاب را از دست ندهید.

منبع: کامیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.