پیوستن جوردن فیشر، درو ری تانر، و میشل بوتیو به سابرینا کارپنتر در کمدی Work It

3 July 2019 - 15:30

جوردن فیشر (Jordan Fisher)، درو ری تانر (Drew Ray Tanner) (فیلم دیگرش Riverdale (ریوردیل)) و میشل بوتیو (Michelle Buteau) خود را برای بازی در فیلم اورجینال Work It از شبکه نتفلیکس آماده می‌‌کنند. فیلم‌برداری این فیلم این هفته در تورنتو آغاز می‌شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سابرینا کارپنتر (Sabrina Carpenter)، لیزا کوشی (Liza Koshy) و کینان لانسدیل (Keiynan Lonsdale) از بازیگران دیگر این فیلم هستند. و سابرینا کارپنتر در نقش اول فیلم ظاهر خواهد شد.

لورا تروسو (Laura Terruso) این فیلم را کارگردانی می‌کند، و موضوع فیلم حول داستان دختری به نام کویین آکرمن (با بازی کارپنتر) می‌چرخد که شرط پذیرفته شدن در دانشکده مورد علاقه‌اش، اجرا در یک مسابقه رقص می‌باشد. او گروهی از رقصنده های مختلفی را تشکیل می‌دهد تا بتواند بهترین تیم را در مدرسه داشته باشد… حالا فقط نیاز دارد چگونه رقصیدن را بیاموزد.

آلیسون پک (Alison Peck) فیلم‌نامه را می‌نویسد. و آلیسیا کیز (Alicia Keys) از طریق کمپانی فیلم‌سازی اش: A. K. Worldwide Productions، به همراه کمپانی‌های Alloy Entertainment و STX Films Production از تهیه‌کنندگان این پروژه هستند. کارپنتر تهیه‌کننده اجرایی است، در حالی‌که آکومون جونز (Aakomon Jones) طراح رقص پروژه است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.