حضور دواندا وایز در فیلم Fatherhood محصول سونی

3 July 2019 - 18:00

دواندا وایز (DeWanda Wise) که در فصل دوم سریال She’s Gotta Have It از شبکه نتفلیکس بازی می‌کند، به کوین هارت (Kevin Hart) در درام-کمدی Fatherhood (پدری) محصول سونی، نیز پیوست. این فیلم به اقتباس از کتاب Two Kisses for Maddy نوشته متیو لاگلین (Matthew Logelin) ساخته می‌شود، و داستان واقعی پدری است که مجبور به بزرگ کردن بچه‌ای به تنهایی می‌شود اما اصلا آمادگی چنین چالشی را در خود نمی‌بیند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

نامزد جایزه اسکار: آلفری وودارد (Alfre Woodard)، لیل رل هووری (Lil Rel Howery)، آنتونی کاریگان (Anthony Carrigan)، ملودی هارد (Melody Hurd)  پاول ریزر (Paul Reiser) و دبورا آیوریند (Deborah Ayorinde) از بازیگران دیگر این فیلم هستند.

پاول ویتز (Paul Weitz) کارگردان این فیلم است که هم‌اکنون در حال تولید می‌باشد. دانا استیونز (Dana Stevens) فیلم‌نامه اقتباسی را بر اساس پیش‌نویس اولیه‌ای از ویتز نوشته است. مارتی بوون (Marty Bowen)، دیوید بیوبیر (David Beaubaire)،  پیتر کرنان (Peter Kiernan)، و هارت از تهیه‌کنندگان پروژه هستند. و بریتانی موریسی (Brittany Morrissey) ناظر بر پروژه می‌باشد.

وایز در فیلم‌های Someone Great (یک آدم بزرگ) از شبکه نتفلیکس و The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) از شبکه CBS All Access نیز حضور داشته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.