فیلم Flash: مذاکرات اندی موشیاتی کارگردان It برای ساخت این فیلم ابرقهرمانی

3 July 2019 - 17:00

اندی موشیاتی (Andy Muschietti) فیلمسازی که اقتباس موفق It «آن» را براساس رمانی از استفن کینگ (Stephen King) را ساخته و It: Chapter Two «آن: قسمت دوم» ساخته او به زودی اکران خواهد شد، در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم ابرقهرمانی و اکشن ماجراجویی Flash «فلش» محصول دی‌سی (DC) است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جان فرانسیس دیلی (John Francis Daley) و جاناتان گلداستاین (Jonathan Goldstein) که پیش‌نویس اولیه فیلمنامه را نوشته بودند و قرار بود این فیلم را کارگردانی کنند از این پروژه کناره‌گیری کرده‌اند. البته ازرا میلر (Ezra Miller) که از مدت‌ها پیش برای بازی در این فیلم انتخاب شده همچنان نقش اصلی آن را بازی خواهد کرد.

اما استودیو قصد ندارد از فیلمنامه‌ای که میلر همراه با گرنت موریسون (Grant Morrison) نویسنده کامیک‌بوکی ارائه داده بودند در این فیلم استفاده کند. به جای آن استودیوی برادران وارنر، کریستینا هادسن (Christina Hodson) نویسنده فیلمنامه فیلم‌های Bumblebee «بامبلبی» و Birds of Prey «پرندگان شکاری» را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرده است.

موشیاتی با اولین تجربه کارگردانی خودش در فیلم ترسناک Mama «ماما» محصول ۲۰۱۳ نشان داد مهارت زیادی در ژانر وحشت دارد. فیلم اقتباسی It ساخته او سال ۲۰۱۷ اکران شد و به شدت مورد استقبال منتقدان و مخاطبین قرار گرفت و در باکس آفیس جهانی به فروش بیش از ۷۰۰ میلیون دلاری دست یافت.

اگر موشیاتی به فیلم Flash بپیوندد، چندمین فیلمساز ژانر وحشت است که پس از ساخت فیلمی ترسناک برای استودیوی نیولاین، برای کارگردانی یک فیلم ابرقهرمانی محصول دی‌سی انتخاب شده است. جیمز وان (James Wan) فیلمساز مشهور ژانر وحشت، سال گذشته کارگردانی فیلم موفق Aquaman «آکوامن» را برعهده داشت که در باکس آفیس به باشگاه میلیارد دلاری‌ها پیوست، در حالی که دیوید سندبرگ (David Sandberg) پس از کارگردانی فیلم‌های ترسناک Annabelle: Creation «آنابل: آفرینش» و Lights Out «در تاریکی» جدیدترین فیلم دی‌سی یعنی Shazam «شزم» را ساخته است. ژاومه کویت سرا (Jaume Collet-Serra) که برای ساخت فیلم‌های ترسناک House of Wax «خانه مومی» و Orphan «یتیم» شناخته می‌شود هم به تازگی برای کارگردانی فیلم Black Adam «بلک آدام» انتخاب شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.