لایو اکشن The Lion King: رویارویی بازیگران با شخصیت‌های خود در پوسترهای جدید

3 July 2019 - 17:30

کمتر از سه هفته تا اکران فیلم لایو اکشن The Lion King «شیر شاه» محصول دیزنی (Disney)، این استودیو پوستر شخصیت‌های جدیدی برای این بازسازی لایو اکشن منتشر کرد. در این پوسترها بازیگران فیلم را در مقابل شخصیت خودشان می‌بینیم که شامل دونالد گلاور (Donald Glover) در مقابل سیمبا، بیانسه کارتر نولز (Beyonce Carter-Knowles) در مقابل نالا و چیویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) در مقابل اسکار هستند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

پوسترهای جدید این فیلم که ۱۹ ژوئیه (۲۸ تیر) اکران خواهد شد همچنین شامل جان الیور (John Oliver)، ست روگن (Seth Rogen) و بیلی آیکنر (Billy Eichner) در مقابل زازو، پومبا و تیمون؛ آلفری وودارد (Alfre Woodard) در مقابل سرابی؛ اریک آندره (Eric André)، فلورنس کاسومبا (Florence Kasumba) و کیگان مایکل کی (Keegan-Michael Key) در مقابل کفتارها عزیزی، شنزی و کاماری؛ و شهادی رایت جوزف (Shahadi Wright Joseph) و جی‌دی مک‌کراری (JD McCrary) در مقابل نالا و سیمبای جوان هستند.

پیش‌بینی می‌‌شود این فیلم رکورد Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 «هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم» را در بهترین افتتاحیه یک فیلم در ماه ژوئیه بشکند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.