نخستین تریلر ماکیومنتری Frankenstein با بازی دیوید هاربور منتشر شد

3 July 2019 - 22:00

نتفلیکس اکنون اولین ترلیر را برای اثر ماکیومنتری (شبه مستند) Frankenstein’s Monster’s Monster, Frankenstein منتشر کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر و مشاهده‌ی تریلر در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

از بازیگران این برنامه‌ی تلویزیونی می‌توان به دیوید هاربور (David Harbour)، الکس اوزرو (Alex Ozerov)، کیت برلنت (Kate Berlant)، مری وورونو (Mary Woronov)، آلفرد مولینا (Alfred Molina)، هیثر لالس (Heather Lawless) و مایکل لارنر (Michael Lerner) اشاره کرد.

این اثر توسط تهیه کننده‌ی Arrested Development یعنی جان لونستین (John Levenstein) نوشته شده است و هاربور را به تصویر می‌کشد که به کاوش در مورد چیزهایی که از پدرش به جای مانده است، می‌پردازد. این تریلر تنها نگاهی اجمالی به مسائلی می‌اندازد که به هاربور هشدار داده می‌شود: “چیزهای زیادی در مورد پدرت وجود دارد که تو احتمالا دلت نمی‌خواهد بدانی.”

Frankenstein’s Monster’s Monster, Frankenstein توسط دنیل گری لانگینو (Gray Longino)، کارگردانی می‌شود. وی کسی است که به تازگی کارگردان سریال‌هایی مثل PEN15 و Who Is America بوده است. این ماکیومنتری از ۱۶ ژوئیه از نتفلیکس پخش می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.