هیل بیلی نقش آریل را در فیلم The Little Mermaid دیزنی بازی می‌کند

4 July 2019 - 12:30

هیل بیلی (Halle Bailey) هنرمند نو جوانی که در واقع نیمه‌ای از خواهر خواننده‌اش کول ایکس هیل (Chloe x Halle) است، قرار است نقش پرنسس آریل (Ariel) را در لایو اکشن جدید The Little Mermaid «پری دریایی کوچک» بازی کند. راب مارشال (Rob Marshall) با فیلم‌نامه‌ای که توسط دیوید مگی (David Magee) نوشته شده است، فیلم را کارگردانی خواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینمافارس همراه باشید.

شایان ذکر است که ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy)، آکوافینا (Awkwafina) و جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) هم در حال مذاکره برای پیوستن به بازیگران این فیلم هستند.

دیزنی چرخش زیاد و متنوعی روی شخصیت اصلی فیلم دارد، که به طور مرسوم زنی با پوست سفید و موهای قرمز است. وی دختر پادشاه آتلانتیکا، تریتون (Triton) است. آریل بخشی از این جهان و بشر است و بالاخره با یک انسان ازدواج می‌کند، و آن شخص، پرنس اریک (Eric) است که آریل او را از غرق شدن نجات می‌دهد.

هیل بیلی به همراه خواهر بزرگترش کول، کاوری از آهنگ Pretty Hurts از خواننده‌ی مشهور بیانسه (Beyoncé) به اشتراک گذاشتند، که توجه خوانندگان مشهور uber را به خود جلب کرد و بین آن‌ها معامله‌ای با شرکت Parkwood Entertainment که موسس آن خود بیانسه است، بسته شد. این پروژه اولین تجربه بازیگری بیلی است. او می‌تواند بسیار خوب، همانطوری که در سریال Freeform’s Grown-ish اجرا کرد، ظاهر شود.

مارک پلت (Marc Platt)، مارشال، لین مانوئل میراندا (Lin-Manuel Miranda) و جان دلوکا (John DeLuca) از تهیه‌کنندگان فیلم The Little Mermaid برای دیزنی هستند. آهنگساز اصلی فیلم یعنی الن منکن (Alan Menken) برای نوشتن آهنگ جدیدی بازگشته است، ناگفته نماند که میراندا در نوشتن متن آهنگ به او کمک می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.