اولین تریلر فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ منتشر شد!

3 October 2016 - 18:38

 

دانلود تریلر با کیفیت Full HD 1080p

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p

بله، بالاخره اولین تریلر از فیلم دزدان دریایی کارائیب ۵ هم منتشر شد! اولین بار در سال ۲۰۰۳ و با فیلم Curse of the Black Pearl «طلسم مروارید سیاه» با دنیای دزدان دریایی و شخصیت کاپیتان جک اسپارو آشنا شدیم. این فیلم به سرعت تبدیل به یکی از موفق‌ترین آثار دیزنی شد و سپس کار خود را تا فیلم چهارم یعنی On Stranger Tides «برروی امواج غریب» ادامه داد. حال قرار است فیلم پنجم با نام Dead Men Tell No Tales «مردگان قصه نمی‌گویند» در سال آینده به سینماهای جهان بیاید. برای تماشای تریلر با سینماگیمفا همراه باشید.

جانی دپ با بازی فوق‌العاده‌اش در نقش کاپیتان جک اسپارو مارا با ماجرایی کم‌نظیر از دزدان دریایی همراه کرد. فیلم دوم آنطوری که باید در نزد منتقدان محبوب نشد اما فیلم سوم نظر آن‌ها را هم برگرداند و موفقیتی خارق‌العاده کسب کرد. فیلم چهارم هم بااینکه بازخورد مثبتی نداشت، فروش خیلی خوبی در سینماها تجربه کرد و بعد از سال‌ها کاپیتان جک اسپارو با ماجرایی جدید با نام «مردگان قصه نمی‌گویند» باری دیگر ما را با ماجراهای دزدان دریایی وحشی کارائیب همراه می‌کند. اورلاندو بلوم (بازیگر نقش ویلیام ترنر، از شخصیت‌های اصلی سه‌گانه اول) در فیلم چهارم حضور نداشت اما قرار است باری دیگر به عنوان ناخدای کشتی جونز دیداری دیگر با کاپیتان جک اسپارو داشته باشد.

این تریلر در قسمت پایانی فصل دوم سریال Fear the Walking Dead منتشر شد و حال در سرتاسر فضای مجازی پخش شده است. جک اسپارو این‌بار می‌خواهد از کاپیتان سالازار – یکی از رقیب‌های قدیمی‌اش – فرار کند و به کمک تمامی شخصیت‌های این فیلم نیاز خواهد داشت. کرکتر محبوب شما یعنی هکتور باربوسا (با بازی جفری راش) هم باری دیگر در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد. در واقع ویدئوی منتشر شده شما را با شخصیت مخوف سالازار آشنا خواهد کرد.

سری دزدان دریایی کارائیب با ۴ فیلم به طور کل مبلغ شگفت‌انگیز ۳.۷ میلیارد دلار فروش داشته است و بودجه تمامی این فیلم‌ها تاکنون ۱ میلیارد دلار شده اند. بااینحال، نظر طرفداران و منتقدان این فیلم همیشگی در یک راستا نبوده است. فیلم چهارم نتوانست آن‌طوری که باید توجه منتقدین را جلب کند اما به هرحال با رقم شگفت‌انگیز ۱ میلیارد دلار فروش بلیط در باکس‌آفیس به ثبت رسید.

اما باید دید که بعد از گذر ۶ سال از آخرین فیلم، آیا باز هم مخاطبان به اندازه کافی برای تجدید دیدار با کاپیتان جک اسپارو هیجان خواهند داشت یا خیر! یعنی در این مرحله نمی‌توانیم بگوییم که Dead Men Tell No Tales در باکس آفیس موفق خواهد بود یا نه، اما تریلر آن از نظر کیفی کمی به ما امید می‌دهد. در این تیزر تریلر خبری از جک اسپارو نیست اما می‌توانیم عناصر آن را به فیلم اول که از دیدگاه همه یک فیلم خیلی خوب بود نسبت دهیم.

در ۲۶ می ۲۰۱۷ منتظر عرضه این فیلم در سینماها باشید.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ni10God says:

    عاشق جانی دپ و مجموعه دزدان دریایی کارائیب هستم ♥

  • Hanna says:

    من قبلى ها رو دوست داشتم. این تیزر یه جورایى شبیه موفق تریتشون، قسمت دوم بود.